![]() |
|
Ik vind hem zo echt perfect, echt super geworden zo! Stance zoals ze dat noemen is naar mijn mening zeer goed geslaagd :thumbup:
|
hij is super:rock:
en laag zat naar mijn mening.... |
Inderdaad laag genoeg! Erg mooi zo! :rock: Alhoewel ik toch nog steeds denk dat die wielen beter onder mijn auto staan ;)
|
ik vind het goed zo, zijn natuurlijk dingen die ik ook anders zou doen. maar gelukkig heeft ieder een andere smaak.
vind het wel toppie hoe je alles doet, oog voor detail, en geen half werk. toch niet dat ik tot nu toe kan zien. daar hou ik wel van |
Oja, deze kwam ik ook nog tegen in Assen vandaag. Stond er erg mooi bij en de wielen + verlaging zijn ook super!
|
thnx allemaal
|
Vet resultaat! Die velgen en de hoogte zijn helemaal goed!
|
Staat er echt super bij! :thumbup:
|
Ik had verwacht dat ze door de adapters te breed zouden komen maar de velgen staan er super onder :thumbup:
|
Quote:
dat is het voordeel van opmaat laten maken :thumbup: |
Echt een gaaf resultaat! Was het wachten wel waard :cool:
|
|
wow, op foto's ziet hij er erg goed uit. In het echt ga ik hem gauw bekijken hopelijk!
|
Quote:
wie weet, zal er dit jaar nog wel de nodige meetings mee pakken ;) maar het is nu wel moeilijk om te kiezen welke auto ik mee moet nemen :D |
ziet er erg goed uit zo met die wielen!
zou alleen persoonlijk die logo'tjes eraf halen ( ieder z'n smaak natuurlijk! ) |
de volgende update is in aantocht
heb me vandaag een setje mistlampen besteld voor in de bumper. nu alleen de originele kapjes er weer bij bestellen (had ik al maar had ik al weer verkocht ) binnenkort maar even kijken of kufatec er originele kabelboompjes voor heeft, anders gaan we zelf wel weer wat in elkaar knutselen :D :D zodra ze binnen zijn direct maar even monteren. kan ik ook direct mijn rechter koplamp eruit halen (er is iets mis met de hoogte verstelling, anders daar ook maar direct voor garantie een nieuwe in) |
vanmiddag even mijn nieuwe mistlampen op gehaald
direct maar even gemonteerd ![]() ![]() en zo ziet het er nu uit ![]() wachten is nu nog op de roosters (als het mee zit zaterdag binnen) en dan alleen nog even een keer aansluiten, maar dat komt wel goed |
nog even 2 pics
![]() ![]() |
Mooi ding...zou alleen dat embleem uit de grille 'trappen'...:)
|
All times are GMT +1. The time now is 10:05. |