![]() |
Ik heb vandaag het hele topic doorgelezen en ik durf nu ook een paar van mij te laten zien. Nix fancy gewoon amateur maar wel mijn foto's.
![]() ![]() |
Mooie foto's R-oy! =D erg mooie stijl heb je ;)
|
gaaf ! :) roy!
|
Mooi hoor Roy :thumbup: de bovenste is dat een Panorama foto maar dan boven elkaar ipv naast elkaar ?
|
Danku :) Het heeft een soort panorama effect, de 17-40mm f4L lens heeft op de grootste stand (17mm) een aardige hoek. Het beeld gaat iets vertekenen doordat het lens element heel dicht op elkaar ligt. Daardoor staat alles in ongeveer 130* graden op de foto. Denk bijvoorbeeld aan een panorama foto die vaak een zichtveld van 180* graden heeft.
|
Quote:
Doe je goed moest het 2x lezen voor dat ik het begreep dus voor mij ben je dan al snel een goede amateur :D Wel leuk zo'n lens ipv het effect uit Adobe te halen ;) Vandaag een rolletje vol geschoten met de Fodorflex nu maar kijken of er 1 gelukt is :D Dan kunnen we hier uit leren de ,de tweede zwart/wit rol volschieten. ![]() ![]() |
Hier in het dorp Jordi zijn auto eens voor een huisje neergezet:
![]() ![]() ![]() Onwijs dikke auto, maar wel wennen om met Airride te rijden. Helemaal spannend met deze wielen. :D |
Quote:
Gaaf rick! wow, hej vanwaar Braun opeens? :D |
Quote:
Thanks Cyriel, beetje mijn Facebook pagina promoten. :D |
Mooie aesthetische plaatjes Rick :-) fijne witbalans.
|
Quote:
Princenhage! |
Mooie foto's mannen!
|
leuk experimenteren zo met die "oude" camera Peter =D erg benieuwd naar t resultaat :)
zeker ook een leuk onderwerp voor zo'n oude camera, Dubbel Retro xD Gave foto's Rick! Hoe bedoel je anders rijden op Air? erg nette auto ook btw! |
Quote:
Thanks Jalke! Ik heb zelf nog nooit in een auto met air gereden. Gewoon een apart gevoel als je de auto laat zakken, etc. Vandaar ook spannend met die wielen. Stuur recht, motor uit en dan pas laten zakken. Maar zal wel een kwestie van wennen zijn. :redface: |
Quote:
Aah zo bedoel je. ik heb ook nog nooit in een auto gerede die je kan slammen op air. wel in audi allroad etc, RR sport, dat soort.. maar die kan je niet slammen. dacht dat je bedoelde dat het ook daadwerkelijk anders rijd, vandaar mijn vraag. maar kan me voorstellen dat het inderdaad anders is dan static, het laten zakken etc. zal ongetwijfeld n kwestie van wennen zijn inderdaad, maar toch.. erg gaaf :thumbup: |
@evilnyntje, ik woon nu sinds '91 in P'hage maar je golf heb ik nog niet mogen spotten.
Oeps, bijna veraden hoe oud ik ben.... Zal toch eens mijn eigen moeten voorstellen denk. |
Quote:
Ik moest ook verschrikkelijk wennen.. steeds uitstappen om te kijken hoe hoog ik nou precies reed. :) maar went snel hoor. maar hoezo motor uit? |
Quote:
Dit in verband met de notch en de intercooler slang. :thumbup: ![]() |
aha vandaar..
en wederom erg mooie foto's Rick! |
Vandaag heeft mijn foto van Diederik Samsom de voorpagina gehaald van het NRC!
![]() |
Gaaf Remie!
Gefeliciteerd man, da's echt vet :thumbup: |
Gaaf!
|
Doe je goed :thumbup:
Je zal morgen maar vrij zijn ,ga eens naar Doel,Belgiƫ perfecte vrije dag besteding met de mk1 ;) |
Toch wel een kroon op je werk zo. :) Goed bezig man!
|
Ja, erg leuk om je eigen foto's eens zo terug te zien. Ze waren gisteren ook te zien bij Pauw http://pauw.vara.nl/media/337715 (2:25min) en vandaag tevens in de Volkskrant :-)!
|
@remie, leuk man! goed gedaan
|
Gaaf Remie! gefeliciteerd :thumbup:
|
Heel erg gaaf Remie! Nogmaals gefeliciteerd, tof dat je zo die eer van je werk hebt he!
|
Quote:
Gisteren even bekeken, dikke wagen ! |
Gister even een heg in de fik gezet:
![]() |
Gave foto zo rick! :thumbup: Ik kreeg de mail over je post, en dacht eerst: goh, zou hij echt een heg in de fik hebben gezet voor een foto? :D :tongue:
|
|
Quote:
Hahaha, baalde er in eerste instantie wel van dat het pas zo laat kon, maar nu wel blij mee. Golden hour! :D Heerlijke foto's Geezer, bewerking doet het ook goed. :thumbup: ![]() |
![]() ![]() Nog een voor de Tumblr fans: :D ![]() |
|
Ziet er goed uit. Heb je een scanner?
|
Tof Peter!
Ben benieuwd 👍 :thumbup: |
Nee geen scanner moet nog even kijken hoe en wat foto digitaal laten maken is vrij prijzig bij de fotograaf.
10 eurie per plaatje eerst maar eens kijken hoe het op papier staat. |
@Rick:
Mooie foto's kwam ze op fb al tegen, heerlijk sfeertje. Die lens bevalt je wel he? :D |
Jaaa, heerlijke lens en thanks!
Maar wil wel weer een andere prime. 85mm of 135mm lijken mij nog wel tof om te bezitten. Evenals de 40mm f/2.8 (pancake) in het wit. ![]() Deze zijn goedkoper dan de zwarte versies en een stuk zeldzamer. Deze zijn geleverd als optie op de witte Canon EOS 100D in Japan en Korea. |
All times are GMT +1. The time now is 03:18. |