![]() |
Ik denk dat je de turbo´s als winter wielen gaat gebruiken als je gezien hebt hoe dit eronder staat !DIK ! |
Dat je dat toelaat dat die gozer tegen je auto aan staat te hangen |
Quote:
Mijn persoonlijke assistente gaat van baan verwisselen :eek: Hoe zie jij eruit in een kort rokje? :D :rock: :chair: |
Hmmm, ziet er netjes uit! En inderdaad :gives: dat je ze als wintervelgen gebruikt!
|
Quote:
Dankje, :D ik ben er ook erg blij mee! ik ben heeeeel erg benieuwd, misschien dat ik zelfs meteen morgen de bandjes laat omleggen en dan de RS6'jes er gelijk op... Hoeveel weken zou ik nog met die gepolijste porsches kunnen rondrijden?? :confused: |
hoeveel zit er nog in de tank? :D
|
Quote:
Dat kan jij vast wel sjoppen... ;) :D |
Quote:
Dankje :hug: Ik ga proberen ze toch lekker netjes schoon te houden want ik wil ze of dit voorjaar gaan verkopen, of ik ga ze polijsten zodat ik een 2e setje gepolijste velgen heb. Ik moet natuurlijk wel af en toe kunnen wisselen :rock: |
Zo ongeveer ![]() |
Quote:
Breng me nou niet op ideeën :rock: :D |
Quote:
Hmmm :D als ik niets aantrekkelijkers kan vinden... :D :D :D :D :rock: :hug: |
Hahahaaha was een feestje bij mij in de tuin ! :D |
Quote:
I know en ik heb er nog meer foto's van :D |
hoe's en pimps??
altijd leuk! |
Hey jongens,
Wat al weer dondersvroeg wakker ja !!!!!! Hele heftige wielen Kev, daar kun jij zeker de winter wel mee door. @Jasper: Veel succes met je nieuwe baan !!!!! Groeten en PWK alvast, LRR |
Quote:
Dankje dude :rock: Ik kan ook niet meer wachten! Ik heb lang getwijfeld maar ben nu echt heeel erg benieuwd naar het moment dat ze eronder zitten! :rolleyes: |
LLR Bedankt ik doe mijn best :D:D |
Jasper heb je [ center ][/ center ] ontdekt ofzo....??
Dat is zooooooooooo jaren 90.... :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: |
Ik ben niet links.. |
Ik heb een kantoor met uitzicht op de snelweg van en naar duitsland :woowoo:
Dus ik zie met enige regelmaat leuk spul voorbij vliegen :D Nu net kwam er een vrachtwagen met witte platen voorbij met 3 nieuwe Audi S8's erop en 1 RS4 avant? :eek: |
Kijk en waar kom ik te zitten dan ?? |
Nog 2 uurtjes! :woowoo:
|
En dan ? |
Jasper.... :tongue: Stop ermee :tongue:
|
ja mallerd! hou op! :D :D
|
Quote:
Shoarma!!!!! :tongue: :D |
Nee vind het wel COOL :D :tongue: :tongue: :tongue: |
Jij komt dan in het serverhok te zitten! Daar zit de huidige assistente ook!
Daar is het namelijk altijd 13 graden... immer steve nippels dus :D:D:D :rock: :D:D:D |
Krijg ik ook een auto van de zaak ? :tongue: |
Is een oude Vito die een lantaarnpaal in het midden van de motorklep heeft gehad goed genoeg ?? :D
|
Nee sorry daar doe ik het niet voor :D
Daar kom ik me bd niet voor uit Gaat dus mooi niet door !
:tongue: |
We gaan hier toch geen msn topic van maken hè? ;)
|
Quote:
:eek: :( |
Quote:
Ja doen we wel :tongue: :hug: |
Quote:
Volgens mij wel, kun je de titel er even op aanpassen? :) |
Quote:
Jammer, dan kan ik twee dingen doen: 1) de bezem d'r door 2) :lock: Jullie keuze... |
Ahh Luuk kom op joh is toch het ouderwetse vrijdag ouwehoer topic ? Haal anders de bezem er maar door dan, zou zonde zijn om er een slotje op te doen ! |
iig vrijdag met een wolkje in de lucht
|
hmmm :(
|
Quote:
:goodpost: |
All times are GMT +1. The time now is 22:50. |