Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Koerier Topic (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=54511)

Robbbert 26-11-2014 14:05

Moet er toevallig iemand van Rheden (bij Arnhem) naar Hallaar (Heist op den Berg) of Wijgmaal (Leuven) (België)? Setje wieldoppen dat ik zou willen kopen maar geen zin om €20 verzendkosten te betalen.

Tjeerd 29-12-2014 14:13

Komter er iemand vanuit Beerta (Groningen) in de buurt van Zeewolde? Of een beetje in de richting?
Ik heb een nwe jetta bumper gekocht in Beerta maar zie eigenlijk geen gelegenheid om hem op te halen.

golfje_295.000 29-12-2014 15:11

Quote:
Originally Posted by SelimGTI
Iemand die toevallig vanuit Limburg naar Arie Beekman in Brummen gaat, iets kleins kan meenemen en in Venlo droppen?



Op welke termijn heb je t nodig?

Tjeerd 03-01-2015 07:09

Niemand in de buurt van Beerta?

Erik M 28-01-2015 21:47

Misschien iemand die vanaf Geleen in de richting van midden Nederland komt?

golfje_295.000 09-02-2015 12:08

moet er nog iemand in weesp zijn die toevallig daarna ook richting t zuiden moet? heb dicht tussenschot gezien,maar vind afstand te gek

SciroccomTDI 09-02-2015 12:35

Ik kom elke woensdag van Heerlen naar Arnhem Noord en terug :) dus, als er iets nodig is... :)

golfje_295.000 09-02-2015 14:42

aardig aangeboden, maar weesp ligt bij a`dam. dat is nog stukkie van arnhem af.

misschien heb ik al oplossing, ken nog iemand met een sdi :D

powah 21-06-2015 20:01

Ik ben van plan een jetta mk1 te gaan halen. Deze staat echter in Drenthe en ik woon zelf in Zuid-Limburg. Terug rijden met de jetta lijkt me geen strak plan aangezien deze stil staat en nauwelijks gebruikt wordt zoek ik hierdoor een manier om hem in zuid-limburg te krijgen.

Een van de volgende manieren wil ik graag gebruiken om de auto tot hier te krijgen.

Auto wordt opgehaald voor me en afgezet bij mij.
Samen oprijden om de auto op te halen met een autoambulance.
Autotranspoter huren (dus geen ambulance want heb geen BE rijbewijs en geen auto die het kan trekken)

Alles natuurlijk tegen betaling. Gratis mag ook.

Mocht iemand hiertoe bereid zijn of zelfs voor zijn werk doen dan hoor ik het graag!

thijstheunissen 30-12-2015 13:39

Hallo allemaal,

Ik heb een mooie boormachine gezien via marktplaats bij iemand in westzaan.
Vlakbij zaandam.

Alleen het is wat veel geld om over te maken en ik wil wel zeker weten dat deze werkt.

Wie kan de boormachine eventueel ophalen voor me en dan opsturen?

Alvast bedankt

Gr thijs

NielsDub 31-03-2016 15:40

Kom er morgen redelijk langs (5) op weg naar de Alpen, maar dat zal in het holst van de nacht zijn....
Week later terug, mogelijk op een fatsoenlijker tijd, maar ook dat is nog niet zeker. Wil t wel even in de gaten houden voor het geval dat.
Stuur mij anders in de loop van komende week even een PB via Facebook. Die kan ik daar wel inzien en dan zal ik ff reageren of er wat te regelen valt.

Erik Baas 03-08-2017 22:48

Hoorn - Apeldoorn via (Harderwijk) v.v., vrijdagmiddag 4 augustus 2017. Kan evt. wat dingen meenemen, mits deze in een Golf II passen zonder stoelen of bank eruit te hoeven slopen. ;-)

Kootje74 30-01-2018 22:21

Is hier iemand die een schadeauto kan vervoeren van Heerlen (Limburg) naar Nieuwediep (Drenthe) ?


All times are GMT +1. The time now is 19:14.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.