![]() |
mooi! gaat een breed mk2tje worden als dat af is straks :cool: blijven hem volgen
|
Word bijna vierkant idd . Wielbassis 250cm x210 spoorbreedte
|
Lekker dik kerel,was benieuwd moet ie achter opgeschroefd worden of moet het scherm nog verder uitgeslepen worden?
|
Ziet er echt vet uit Rob :thumbup:
|
Quote:
Word nog allemaal aan gepast Mich , heb net dit allemaal besteld v/d week hoop met een dag of 10 binnen te hebben ( http://www.pesch.cz/en/category/vw/vw-golf-ii ) behalve de rally schermen en de deuren ( wandie heb ik al )dan . |
Nu begint het op een Golf te lijken , juiste hoogte en camber en caster .
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Morgen de spatbord randen vast zetten . |
superdik!
|
Is het een metalen koets of vervang je nog veel voor glasvezel oid?
|
Quote:
komt nog een heleboel glas vezel op . voor en achterklep schermen voor en achter , en deuren zijn al kunststof . |
Een heel ander zicht, net wat ik in gedachte had :wow:
Beestig ! |
Damn, wat staat dat goed zo!
Ziet er echt gaaf uit zo en al die engineering die erachter zit, :thumbup: |
Heerlijk
|
Dank jullie wel mannen , ben vandaag bij de machine bankwerker geweest voor het draaiwerk , zou het ook zelf kunnen was het niet dat ik geen draaibank heb .
maar goed morgen komt het hard board binnen dus kan ik beginnen met de mallen maken . en asl het draaiwerk klaar is kunnen de aandrijf assen er tussen en zitten de stuurstangen hoe ze moeten komen . daarna het electra , de kabelboom aan passen en uit dunnen . Er is nog zat te doen dus . |
Heb gisteren twee foto's en een link naar deze thread op onze facebook gepost. Gaat als een malle.
Nu al 433x ge-like-ed en 40x ge-share-ed Top! |
Quote:
hahaha leuk Herm echt toppie :thumbup: |
Vandaag eerst maar eens het vriesvak gevuld , en een frituurpak aangeschaft .
en begonnen met de mallen maken ( echt een K klus vind ik dat ) :mad: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ps even heel iets anders heb een 20 vt en daar heb ik een bak van een tdi achter gezet en nu doet de cruise controle het alleen nog in z,n 4 en niet meer in z,n 5 de versnelling , iemand een idee :confused: |
Damn wat wordt dit een dikke racer!
|
Quote:
Vanwege de vele frieten die er verorberd gaan worden? :redface: |
Krijg spontaan trek in een broodje kroket! :D
|
Vandaag lekker aan het mallen geweest ( doe niet zo MAL ) :screwy:
![]() ![]() Ook allu hoekline gehaald , voor de bevestiging en allu blind moeren . |
All times are GMT +1. The time now is 05:42. |