![]() |
maar een km stand van 1.701.460 is wel heeeel weg veel
|
had ik nog niet eens gezien.... haha... gewoon er overheen gelezen :P
Nulletje teveel? |
valt toch wel mee , de oude renault van mij heeft nu 1.845.960 km er op staan
en hij moet nog 1,5 jaar mee :D |
Quote uit de advertentie;
"Al onze occasions zijn dealeronderhouden,onderhboekje aanwezig, schadevrij en voorzien van orgkm stand" :rolleyes: schade is een relatief begrip..... http://auto.marktplaats.nl/volkswag...roll_to_image=1 |
hahahaha, ik lig dubbel :)
wat een debielen.. Dit wekt echt argwaan op over alles wat ze beweren. |
weet niet wat ik hier van moet denken i.s.m. zijn prijs idee.
http://auto.marktplaats.nl/oldtimer...gqP19ZzE8X&fs=1 |
lol.. met zn mooie m3 spiegels.. voor die prijs mag hij ook wel gespoten worden :D
|
haha dan kun je nog beter een golfje 2 van de sloop halen,heb je net zoveel werk mee jah :D
|
Mooiste advertentie die ik dit jaar tegen ben gekomen
|
te koop golf 2 sleutel
hij komt uit een goelf 2 van bouwjaar 91 hij is nog goed u kunt hem als 2 sleutel of extra gebruiken voor uw auto bel of mail m als u gientresseerd groetjes en dat voor 15 euro ...zelfs de sleutels worden duur :D |
dit is zeker intressant !
heb net ff een mailtje gestuurd wat zijn uiterste prijs is :D ! gr. Martijn p.s. we kunnen natuurlijk allemaal gaan bieden ? (*edit bod is geplaatst wie volgt ?) |
Zal em es mailen:
Heeft u ook n foto van het slotje waar ie op past? :D |
En natuurlijk past deze sleutel op alle golf 2 deuren !!
Damn, geweldig :D |
nou veel scheelt het niet.. heb 2 sleutels en die passen bijna overal op.. deursloten dan. contact meestal niet.
|
Quote:
Deuren kun je idd met veel sleutels openkrijgen. Heb bij mijn type1 de deur een keer opengekregen met de reservesleutel van een opel astra :screwy: |
|
:D
Een van de eersten :thumbup: |
tja, alsof 't dan meer intressant word :screwy:
|
als je vlak bij hem woont, loont het nog wel, plaatje laten maken kost al gauw zo'n 20 euries, maar als je verder weg woont en hem moet laten opsturen kan je beter een nieuwe laten maken :)
|
Quote:
wie wil er mee om rijden ...5 euro toe niet eens :screwy: |
duurkoop =goedkoop??
Niet de grootste , wel de goedkoopste in Apeldoorn en omstreken :screwy: laat me niet lachen! |
Over die zaak heb je hier in twente zelfs slechte verhalen:)
|
Deze is echt TE ERG....!!! Als je nog niet gelachen hebt vandaag dan kan het nu wel...
Klik diesturmintsie riem + spanroller stuurbec. elc ramen (voor) elc ramen (achter) elc schuifdak op twee maten elc zij spiegels aribag 2X dubbel abs ruitenwisser achter verwarmeden glazen achter ik denk verwarming in de stoelen voor en achter witte teller stand elc kilometerstand. toeren teller. witte knipper lichten nette bekleding GEEN SCHEUREN OF VLEKKEN IK DENK een zoort van airco frisse geur de autois nieuw orgineele versnellig orgineele stoelen 100% veilig 500% technik gt voor en achter lichten. in nette staat MET APK!!!!!!!! Gewoon en dikke elc pakt DE auto is voor de rest perfect wat die allen nodig heeft om te rijden is bezinen meer niet |
leikd beina wel met denk ik een soord fan opzed
damn wat een ........ |
Quote:
Quote:
Wat een mafkees! |
Waarschijnlijk expres gedaan om op alle fora in de marktplaats/verkoop dan niks topics te komen... :D Al weet je het maar nooit sommige... :shake:
Grz Niels |
Quote:
Wheel plaza is ook niet veel beter, hier in twente zelf! Leuk topic :thumbup: |
|
??? is dat wel de goede link? behalve slecht nederlands vlt me niet heel veel op.
|
Quote:
ik verwacht een half/verregaand getunede auto, krijg ik een standaard polo coupe te zien in boodschappentrim, waar alleen de achterbank uit verwijderd is.. Tuning is een beetje (ietsiepietsie) overdreven..... |
|
Juist, ook nog even 300 dollar proberen te vragen :S
|
zohohoho, wat ziet dat ding eruit zeg.... bandjes geklapt door het aantrekken van de spanbandjes :D
|
ja en lekker extra deuken in het scherm ook van die bandjes
|
Tis wel een Swallowtail, zelfs de motorkap 'ohne sicke' zit er nog op.
:D |
Kwam deze net tegen :shake: :D :D
http://link.marktplaats.nl/173820760 Merk: Volkswagen Model: Golf Bouwjaar: 1990 Carrosserie: Hatchback 3-deurs Brandstof: Benzine Gewicht: 922 kg Kleur: Rood Vermogen: 79kW Cylinderinhoud: 1781cc hallo iedereen deze auto is hobby voor jou en apk 17.1,2009 verlaagd en stuurbrekrachting sportvelgen die speciale amerikaanse auto uitvoering ik hem weg niet minder voor 500 euro ik doet niet weg wie goede hobbij maar moet wel paar maken achter recht naast banden vlakbij is deukje meer niet rode kleur perecft niet zo ,mooi kleur wel hobbij motot uitvoering gti wie goedbod van joue |
adv is van wesley uit limburg...scheve advertenties onder die naam heb ik vaker voorbij zien komen....
|
Quote:
Wil je een zakdoekje, huilebalk. |
hahahahah, wacht ik pas hem aan
|
tis wel een echte yank, dat wel
|
All times are GMT +1. The time now is 04:29. |