![]() |
Quote:
Is een originele plaat van de luxere uitvoeringen |
|
|
|
net je hele topic doorgelezen. Chapeau voor al het werk en wat een ubertoffe auto!!!
|
Bij deze gaat de jetta de verkoop in
Zie verkooptopic http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=116504 |
Jammer Niels, wat gaat ervoor terug komen?
|
Quote:
Als de jetta (en bolf helaas ook) weg zijn, dan komt er een zgan zwarte golf 6 gtd voor terug :D En misschien daarnaast nog een golf 1 van voor 1978 voor een project |
|
hele mooie foto's!!
jammer dat die dan toch weggaat. |
|
|
|
is dit wat voor je jetta ??
op ebay :121200923398 ![]() |
|
ziet er goed uit,onder de jetta.
![]() |
en nu weer ombouwen naar benzine......
![]() |
Dit topic heeft "even" stil gelegen :D
Maar de auto is er nog steeds. Heb helaas geen fatsoenlijke reacties gehad op de auto. Hij blijft in de verkoop maar niet actief. Afgelopen jaar heb ik hooguit 1000 km met de jetta gereden en staat vooral stil in de garage. Bbs rf zijn reeds een tijd de deur uit. Hiervoor in de plaats vorig jaar een setje nieuw G60 staal gekocht waarvan de achterste verbreed zijn naar 8j. Deze had ik even snel gespoten. Tevens nog een golf cl lip aan de voorkant gemonteerd Zo stond hij er bij ![]() Echter vond ik het niet mooi dat de voorste nog origineel waren. Dus paar weken geleden de voorste ook laten verbreden naar 7j Tevens helemaal opnieuw grijs gespoten. Enkel nog 1 band monteren en dan kunnen ze er onder. ![]() ![]() ![]() Verdere plannen voor dit jaar, Kilometers maken aangezien we er nu toch voor moeten betalen |
Mooie wielen
|
dat is jammer,was net zo'n mooie Jetta 1
verkocht op 31-07-2015 ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 04:22. |