![]() |
Wat een verschrikking in het echt. (auto en attitude chauffeur) :D
|
(her)ken de plek waar hij staat.
typische achterbuurt in geleen. compleet schrale wagen! |
Het gaat eigenlijk meer om de foto's van de auto!
http://auto-diversen.marktplaats.nl...d=10&fs=1#photo |
Quote:
Klopt, lekker buurtje. Lekker taaltje ook.... :screwy: Merk: Volkswagen Model: Golf Bouwjaar: 1990 Carrosserie: Hatchback 3-deurs Brandstof: Benzine Gewicht: 922 kg Kleur: Rood Vermogen: 79kW Cylinderinhoud: 1781cc hallo iedereen deze auto is hobby voor jou en apk 17.1,2009 verlaagd en stuurbrekrachting sportvelgen die speciale amerikaanse auto uitvoering ik hem weg niet minder voor 500 euro ik doet niet weg wie goede hobbij maar moet wel paar maken achter recht naast banden vlakbij is deukje meer niet rode kleur perecft niet zo ,mooi kleur wel hobbij motot uitvoering gti wie goedbod van joue |
Whahahaha :eek: , dat bednk je toch niet... :screwy:
|
Quote:
Die snelkookpan op 't dak vind ik persoonlijk ook een leuk detail... :thumbup: ![]() Dat ding lijkt verdomme wel zo uit Mad Max te komen. :D |
Quote:
nee ik had het over die nissan micra.. boot... en idd, een snelkookpan.. die had ik nog niet gezien. (ik ga nu ff googelen wat hans teeuwen hier ook alweer op zei...) |
|
Quote:
da's een starslet! Wel netjes hoe de achterklep glad gemaakt is. :thumbup: ;) |
Quote:
ja natuurlijk is het een starslet.. my mistake...(domdomdom) clean look :thumbup: |
|
Quote:
briljant dit :D :D |
|
cheap....
|
http://link.marktplaats.nl/183298425 gewoon lelijk
|
Quote:
haha en volgens mij heeft de deense dog van de buren net over zijn achterbumper gezeken :P |
de kenners weten wat de auto waard is.
Juist ja. :screwy: |
Vandaar dat hij nog geen biedingen heeft..
|
Quote:
Schitterend! Vooral de foto's van montage: Zo'n ranzige kitspuit heeft de gemiddelde koper (qua doelgroep) waarschijnlijk wel liggen ja.. netzoals de rood ge-vinger-verfde klauwtjes.. Remmen: het gaat er niet om wat ze doen, maar vooral hoe ze d'r uit zien! |
vraag al helemaal af hoe ze eruit zien na een paar keer hard remmen...
|
Quote:
Hard remmen? Niet doehoen: Cut-springs, dikke radio: Meer stilstaan dan rijden hoop ik. Als de echte klauwtjes ook maar een beetje heet worden.. zal de siliconenkit wel loslaten en/of de plastiek kap gaat 'lopen'.... Achja.. Only in America : ) |
Op marktplaats is zo'n kerel uit Schijndel ook irritant, hij zit zo paar pagina's met onderdelen te spammen..
|
Quote:
ben ik niet de enige die dat vind dus :D |
Je kan die kerel niet in een bloklijst zetten ofwel..?
|
golf1 gti goudmijn
|
whoaahahaha :D meen je niet
5000 euro voor zo,n hok :screwy: word met de dag gekker. gr siep |
Pffff het is alleen al een straf om de advertentie door te lezen en aan het einde dan weet je eigenlijk nog niet wat er allemaal in staat.
|
mooie bumpers, en vooral ook hoe de kentekenplaat is weggewerkt :D
|
Un-be-f****n-leavable
|
heeft gewoon de , een beetje verkeerd gezet.
wat een hok en lekker nedurlants :tongue: |
De kerel uit Schijndel weer:
Quote:
http://link.marktplaats.nl/186646746 Ja echt hele nette staat hoor :screwy: Hij doet trouwens ook of alle onderdelen van goud zijn.. |
quote: check het verhaaltje en dan de vraagprijs:
golfjes konden wel van goud zijn die motorfiets demper side pijp :screwy: dat ding ligt bijna op de grond :shake: kom je geen drempel mee over :shake: ik denk dat hij naast al die type fouten ook een nul teveel bij de vraagprijs heeft staan :confused: |
|
50 euro :D :spam:
|
|
Geniaal!
|
Wat zeggen ze ook alweer over verlengstuk en zo? :D
|
tip maak even een dumpscreen van de desbetrevende pagina nu staat er ongeveer 56 bladzijden met links die het niet meer doen
|
|
Iets met de klok horen luiden en een klepel? :D
|
All times are GMT +1. The time now is 15:56. |