![]() |
Quote:
zijn de fan motoren niet de zelfde zijn ze niet uit te wisselen..? |
Dat is min of meer ook mijn vraag :tongue:
|
Quote:
als goed is zijn ze uit te wisselen.. volgens mij zitten ze met 3 schroeven vast.. moet kunnen stekkeraansluitingen zijn het zelfde geloof ik |
Quote:
100 graden kookpunt. Als er niet gekoeld wordt gooit ie het er dus uit. |
Quote:
wat gebeurd er met dingen die je verhit?juist die zetten uit.waar blijft dat water als je het verhit tot ver boven het kookpunt?bingo,natte voeten. :chair: oja,wie was dat ook alweer die eigenwijs! riep?bij basiskennis ga je al de mist in. |
Quote:
Is niet hetzelfde , dit is het hoge model wat niet voor de Golf G60 is. Hij zal wel passen maar kass op sluiting kan je krijgen ivm de ruimte die je er niet voor hebt. Je motor wil namelijk ook kunnen bewegen tijdens rijden/schakelen. De stekker van de koelfan raakt dan de achteruitrijschakelaar als ik me niet vergis. |
Quote:
hierbij hebben we trouwens over kvs :rolleyes: en niet water water verdampt als die continu over de kooppunt zit.. en kvs niet..;) |
Quote:
:lmao:waar komt al die stoom weg dan bij auto's die langs de snelweg staan te koken? van moeders de vrouw die een unox opwarmt tot de wegenwacht komt?kom toch jonge. |
Quote:
ach.. kom nou..ik laat het hierbij jij weet het beter :rolleyes: |
Quote:
als je er maar wat van opgestoken hebt. |
Quote:
Hoe moet ik dit opvatten , letterlijk of figuurlijk ? :cool: |
Quote:
is mij om het even:D |
Doen jullie dat nooit dan unox op warme?
Goeie spal ventilator geen optie? Zitten er bij mij ook 2 op ruimte zat |
Quote:
Die optie had ik hem al gegeven over de Spalfan. Heb ik zelf ook goede ervaringen mee. Maar dat is ieder voor zich he. Origneel houden is naturlijk ook mooi. |
Iemand een goed adresje voor zo'n spalfan? Is dat gewoon plug & play voor een (Rallye) G60?
|
even googelen,is overigens niet plug&play.ik zou zelf als ik in jouw schoenen stond ook niet voor een spal gaan,omdat jij je rallye in originele staat aan het brengen bent.
|
Ja een originele vind ik ook prima maar 't is me nou nog steeds een raadsel welke ik zou moeten hebben eigenlijk :confused:
|
Anders kom hem hier gewoon lenen en als hij goed is dan regelen we dat wel, dan weet je het in ieder geval zeker
|
Opzich is de bevestiging er wel dat een Corrado vin niet past, maar die van de link
zou ook niet passen en dat is een Golf g60 vin, dus waarom zou die niet passen dan? |
|
All times are GMT +1. The time now is 07:39. |