![]() |
Quote:
Wel man vet LAAGGGGGGGGGGGGGGGGGGG mooiiiiiiiiiiiiiii :D :D |
HHHHmmmmm, ok dan zal het wel zo zijn!
Maar toch denk ik dat je het nie zo veel zal merken :D |
alles geregeld, tijdelijk kenteken+tijdelijke verzekering, die oosterijker gebeld alles oke voor zaterdag enz....alles rond
net ebay nog ff rond te neuze...staat die bus weer tekoop met nog 30 minute te gaan...verkocht aan een ander..... heeeel vaag die kerel, gemaild met m...zn verhaal was dat ie bang was dat we m niet zouwe kopen kortom na een hoop onduidelijkheid...nog geen bus |
Hij gaat naar Engeland.
Ik vond het ook al weird. Heb er ook op geboden. voor die prijs ............ echt zonde |
Quote:
Dus het hele feest gaat niet door??!! |
Quote:
nee, terwijl we de dag ervoor nog gebeld hebbe en alles was goed, zaterdag zouwe we m halen..alles geregeld....en dan dit :mad: |
Als je 'm via Ebay gekocht hebt en de verkoper biedt 'm na de verkoop vrolijk weer te koop aan op Ebay, kan je je gelijk afdwingen via Ebay. Hij is namelijk verplicht je de bus te verkopen voor het bedrag waarmee de veiling is afgesloten. Ik weet niet of het zo is gegaan, maar je kan er nog een poging aan wagen. Bus was wel de moeite waard toch?
|
Quote:
Lichte frustraties zeker :( Succes met het zoeken naar een volgende!!! |
Tja dit is wel kut, maar hij staat toch al een dikke week op ebay hoor.
Misschien is het dan maar beter dat jullie de bus niet van zo'n eikel hebben gekocht |
Quote:
zo zien wij t gelukkig ook nou, we gaan van de week kijke voor een oud hollandse gti .... ook leuk :) |
All times are GMT +1. The time now is 17:18. |