![]() |
ZO! de aanhanger is leeg ;)
kga nu ff sparen voor een motorbokje waar ik hem in kan hangen :) heb zojuist de inlaat al ff eraf gehaald en 1 inbus rondgedraaid :( neem em morgen mee naar school en las er ff een boutje op zodat ik hem los kan draaiien... daarna zal ik hem gaan stralen en een kleurtje geven...waar DOHC in staat blijft zoals het is alleen zal ik het oppervlak even polijsten :) |
zo... gestraald :) maak em nu ff schoon en ga em van een mooi laagje verf voorzien! |
:biggrin:
Quote:
Schiet al op :biggrin: waarom niet helemaal polijsten?? :rolleyes: een laagje verf heb iedereen d'r al op zitten :biggrin: |
oei das knap, wat voorn kleur word ie?
|
Quote:
waarom verfen waarom polijsten laat hem gewoon schoon en gestraald iedereen heeft bling bling en paint paint schoon gestraald veel zeldzamer |
Quote:
So true...Vind gewoon netjes gestraald vind ik ook erg mooi! |
kheb gekozen voor matzwart.... :rolleyes:
het stukje waar de tekst in staat schuur ik nog een keer heel lichtjes op en dan ff met de polijstborstel er over.... volgende stap: Gasklephuis netjes maken :) |
Ow shit neetje...ik neem het even terug! Dit ziet er heel goed uit!
|
Mooi! Rene gaat lekker zo! :D Vindt dit matzwart echt het mooiste, stond een hele tijd geleden een Type 2 in de VW- Speed met ook het hele blokje zwart!
Was echt een dik blok om te zien! |
Ziet er netjes uit :D Succes, en ik blijf dit volgen :cool:
|
oei das netjes man, keep it up
|
net werk reneetje
|
thanx manne :)
|
Quote:
super hoor! erg netjes! |
Quote:
ik vind het persoonlijk niet mooi gestraald is toch netter |
Quote:
is maar goed ook dat smaken verschillen ;) wel leuk op zich... ik hoorde om me heen ook "moet je niet doen.. gewoon blanke lak erover..." maar toch vinden ze dit ook bruut staan :) afwijken van de rest is leuk :D |
goh hoe kom je er nu bij om het matzwart te doen... :rolleyes: :rolleyes: ... van een zekere gehoord zeker... :D
|
Quote:
NEE! Mijn beige 1.6 automaat gaat nu als matzwarte 16V 5 bak door het leven en door de apk zonder problemen. |
Zal mijn turbo ook matzwart spuiten, wordt ie dikker van lees ik net LOL.
|
Quote:
topper ;) |
All times are GMT +1. The time now is 01:11. |