![]() |
industrie terrein op, met de bocht mee naar boven, eerste rechts, en gelijk eerste bedrijf rechts.
|
ik doelde op de PIN chris ;)
|
Ik ben er afgelopen vrijdag geweest.
Heb een recent POLO pookknopje gekocht, en wieldoppen van een POLO. Tevens een poeliesetje. Hij vond het leuk dat we van zo ver kwamen rijden om eens op de VW sloop te kijken. Stonden trouwens nog dikke Recaro's voor Golf 3/Vento, nog bijna meegenomen, moeten 150 euro kosten, bijna helemaal netjes. |
da's geen geld dacht ik zo
ga er misschien ook wel eens naartoe... |
Ik gaat ook maar es sjoppen denk ik zaterdag.
|
Jammer da ut zover is :(
|
Kunnen we geen VW scene meeting doen op de sloop? Als hij koffie regelt...
|
Quote:
regel het maar ;) Er zijn vast wel mesen die dan komen hoor! |
straks staan er 100 man, vind ie ook niet leuk.
|
Quote:
als er parkeerplek is, so what! Is alleen maar reklame voor hem! |
Meestal is er niet zoveel parkeerplek, en je weet ook niet of dat wel zomaar geaccepteerd word, heen en weer scheurende auto's op een bedrijfsterrein...
|
Ik denk eerder dat de sloper niet vrolijk wordt van 100 struinende vw gekken op het terrein.
|
dat weet ik wel zeker, blijft er niks meer over daar, en iedereen draagt die dag broeken met van die zakken aan de zijkant ...... zakken.. zakken..... zakken... zak
|
+ alle koopjes gaan aan je neus voorbij
|
Quote:
Is iedereen dan zo :D |
Quote:
Ehhhhhh :rolleyes: |
Quote:
count me in :-) die kerel zal er volgens mij maar al te blij mee zijn denk ik |
Quote:
Dan moeten we met niet meer dan een man of 20 zijn denk ik. En ik geloof dat broekzakken waar een motorblok in past nog uitgevonden moet worden... |
Pffffff.... een 1.8 20VT in je broekzak... zal lastig lopen :D
|
Quote:
Valt wel mee, anders rijd je maar een keertje met mij mee als mn diesel het weer doet. Pik ik je wel even op in erp, geen probleem |
All times are GMT +1. The time now is 03:29. |