![]() |
Na de vele goede reacties op mijn spigeiels ;) heb ik toch maar besloten om ze eraf te halen, dus nu maar zonder.
![]() |
Net een hoofd zonder oren :P
|
Quote:
Dan maar liever een hoofd zonder oren dan dat hoofd van jou ;) |
met je koniveren :p
|
Na een hoop oponthoud, en wat problemen wordt mijn auto op 9 juni eindelijk afgesteld.
hier nog een paar foto's ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ben benieuwd Sebas:)
|
Ik heb groene platen dus ik "mag" rijden. rijd dus zelf naar huis toe.
|
tijdelijk stuur?
|
Nee, airbag komt nog.
|
Quote:
kom je bakkie doen op de terugweg als je langs Weert komt? ben wel benieuwd naar het gele monster;) |
Quote:
Als alles naar wens verloopt kan ik dat wel ff doen. |
Dashboard is mooi gedaan zeg! Wat voor bestuurdersstoel zit erin? Bijrijders stoel is zo te zien electrisch verstelbaar en met stoelverwarming :tongue:
Misschien is het trouwens een idee om de achterlichten te vervangen voor een zwart/rode versie (origineel gti, die..) Vind zelf dat volle zwart niet zo mooi :) |
:goodpost:
volg de auto al een tijdje en moet zeggen dat het echt een prachtstuk is geworden !!! alles mooi tot in de puntjes afgewerkt, en de kleur !!! :rolleyes: :) :cool: :woowoo: k wil wel eens een keer die gele pijl komen bekijken ;) ter inspiratie :D |
Het is vrijdag niet helemaal perfect gegaan.
Zijn 2 probleempjes. 1. Mijn retour van de koelvloeistof zat verkeerd. dus er ontstond een luchtbel en liep langzaam warm. ( is nu opgelost. ) 2. Injectoren hebben teweinig capaciteit. ( als iemand er nog heeft liggen. van een S3 ) Voor de rest loopt ie wel heel erg netjes. Komende week dus wat ritjes maken. |
PS. HTT is een echte aanrader. Ben er heel erg goed geholpen. Hij weet echt waar die mee bezig is.
http://www.hulsenturbotuning.nl/ |
Ik heb alleen nog een setje 317cc (S3 is 386cc) waarschijnlijk heb je er nu al 317cc inzitten? Op 4 bar zijn 317cc injectoren trouwens +/- 380cc.
|
Quote:
Nog veel erger. Audipart heeft mijn " goede injectoren verkocht ". En bij de tuner bleken ze dus van een 1.8 20V zonder turbo te zijn!!!!!!!! @ mel. ik heb een 4 bar regelaar. dus denk dat die injectoren die jij hebt wel moeten voldoen. Denk ik. |
Nou lekker dan dat ze die injectoren verkopen...
Maare dat stuurtje, ik dacht dat ik die afgelopen week in een Polo 9N2 zag zitten, kan dat? |
Quote:
Als daar het zelfde stuur als een golf 5 in zit, dan kan dat wel. |
Ok voor 125 ex verzend zijn ze van jouw, als ze niet goed zijn mogen ze terug.
|
All times are GMT +1. The time now is 10:20. |