![]() |
lijkt me iig erg stoer
mischien dat er meer mee willen rijden.... alleen nog even een tijd natuurlijk |
Quote:
Delluft Zuid is voor mij niet al te ver om als ik over de A20 kom dus als dat gaat geburren wil ik wel bijdragen aan de file :D . |
heb er zin in. weer een leuk tochtje uit haarlem met de ovaal. of is die andere herbie premiere dichterbij?? :p zie jullie volgende week zaterdag.
waarom is dat strand zo dichtbij maar toch zo ver weg.... :mad: |
Quote:
Rijdt via de A4 en sluit aan bij de "Herby and friends" file. :D |
Quote:
ik ga zaterdagavond al richting rotterdam, of zal het zo druk worden dat er dan ook al file naartoe staat? :tongue: o zal me herbie CD meenemen. en zal ook de foto meenemen met die handtekeing van die meid die de hoofdrol speelt :biggrin: lekekr iedereen jaloers maken :p NOT Coolbox gaat achterin. |
@Leon: Hoe lang is het rijden van Delft Zuid naar huis en weer vandaar naar de bios? Dan kunnen we kijken hoe laat we bij de texaco weg moeten rijden.
|
@ Jack,
Van Delft-Zuid naar mijn huis is het ong. 10-15 minuutjes, en vanaf mijn huis naar de Bios is het ook 15 minuutjes ! |
Nou voor iedereen die mee wil rijden in de file ik denk dat we het beste om 12.30 uur bij de texaco kunnen vertrekken dan zijn we om +/- 12.45 uur bij Leon en vandaar weer om +/- 13 uur bij de bios. Kunnen we nog mooi ff OH'en en naar elkaar auto kijken en dan genieten van de Movie. Alleen moeten Erwin en Githa dan ook wel meerijden want die weten de weg naar Leon......
Dus wie mee wil rijden zorg dat je uiterlijk om 12.25 uur bij de texaco dan kunnen we om 12.30 uur vertrekken. Laat het wel ff weten op dit Forum dat is wel zo makkelijk. Hopen dat er een aantal aan willen sluiten, tot volgende week. Jack. :) |
oke, wordt gezellig, bij Herbie. ik zal dat adres van leon ook weer is in de TomTom zetten, altijd leuk gezicht , dat ding in de ovaal.
tot dan. |
ik ga denk ik lopen naar de bioscoop toe... maar als iemand me op de terugweg thuis af kan droppen... en anders loop ik gewoon weer naar huis. Klein half uurtje lopen, met de auto 5 minuten.
|
Quote:
Er is toch wel iemand die je even wilt oppikken? Wij kunnen misschien wel even met de "file" lanx rijden, je kan wel mee in de variant. Ik hoop dat er nog een aantal mensen meerijden vanaf de texaco lijkt me erg leuk. Vanaf Leon gaan we in ieder geval met een klein groepje, ik hoop dat er vele zullen aansluiten ;) |
Oef, da's nou jammer. Ik kan niet moet om 11 uur in de bioscoop in Weert zijn.
Ook Herbie kijken! :biggrin: Kaartjes gewonnen via de @Home website. De rest van het clubje Panningen/Meyel eo ook. Na de voorstelling meteen door naar Raoul's VW hallen! ;) |
Heeft iemand al Herbie door de grachten van Amsterdam zien varen?
Ter promotie vaart Herbie daar deze week op een boot door de grachten. Is nog tot en met vrijdag te zien. Update picture. |
@jack... ik rijd met Jasper mee vanaf Leon. Ik kom eerst daar naartoe. Dus geregeld!
|
Wij zullen ook eerst naar Leon gaan denk ik....
Lekker colone rijden :cool: |
Quote:
Sorry maar ik vertrek Morgenochtend voor een lang weekend naar Tjechie.. En Brenda gaat zaterdagavond stappen met een vriendin.. Dus das de reden dat Herbie ons voorbij rijdt.. :frown: |
mensen, ik ga het niet redden, heb zaterdag een verjaardag en feest van een vriend van me, kan ik eigelijk niet overslaan. en zondagmiddag de verjaardag van me omaatje. dus daar hoor ik ook wel ff langs te gaan.
ik ben daarin tegen wel bij de ACN wezig. @daan, sorry, meerijden wordt dan denk ik ook moelijk, hoop dat je nog een andere ride vindt, maar dat moet denk ik wel goed komen, succes allemaal, en wees niet te enthousiast, dan wordt ik jaloers :tongue: tot dinsdag. |
De verzameltijd bij de Texaco langs de A13 is zojuist gewijzigd!!!
12.00 is de nieuwe tijd. Bij nader inzien was een half uur echt te kort om vanaf de A13 naar de bios te rijden met een tussenstop bij Leon........ Die is meestal nog wel effe bezig met z'n haartjes enzo :D ;) |
Quote:
12:00 staat genoteerd :D |
Quote:
Had dat ff gezegd !! :mad: Ik was zatermiddag voor onderdelen in Veenendaal en Wageningen !! Ben nog ff langs de bios gereden,maar ik zag zo gauw geen bekende kefâhs staan :o :rolleyes: |
All times are GMT +1. The time now is 13:58. |