![]() |
Lekker bezig daar!
Deze houdt ik in de gaten ;) |
allemaal bedankt voor de complimenten
ik vind persoonlijk dat het wel redelijk opschiet, ondanks dat ik momenteel erg weinig vrije tijd heb, 1 tot 1.5 dag per week. herm, het schakelsysteem is klaar, gaspedaal ook aandrijfassen doe ik even samen met stefan, die woont dichtbij |
gaspedaal ook gemonteerd plaat gemaakt en erin gelast ook het schakelsysteem gemonteerd |
vandaag weer lekker bezig geweest met de golf
bevestiging gemaakt voor de radiateur een begin gemaakt met de boel te ontroesten steun voor koelvloeistof potje een nieuwe plek gegeven wat overbodige gaten dichtmaken en overtollige lipjes en steuntjes eraf vandaag heeft m'n pa geholpen partytent opgezet als straalcabine zandstralen primer erop |
Mooi werk tim! Kom snel weer ff kieke.
|
Mooie oplossing met de tent!
|
ja, ging boven verwachting. er was nagenoeg niets buiten de tent terechtgekomen
|
Ziet er mooi uit!
|
helemaal in mijn nopjes met mijn golf 5 gti stoeltjes
|
zo, na lange tijd weer een update
niet stil gezeten hoor, gewoon druk geweest met werk en van alles m'n onderdeeltjes heb ik laten stralen en poedercoaten in mat zwart koppelingspedaal is inmiddels klaar. uniball gemonteerd zodat er weinig wrijving is en het geheel soepel werkt geen last van slijtage steuntje aan de stuurkolom gemaakt voor twee remlicht schakelaars zodat deze straks een signaal aan de ecu kunnen geven aan de cruise control inmiddels is de motorruimte gespoten en ben ik begonnen met het monteren van de eerste dingetjes het blok heb ik schoongeborsteld en in de matzwarte lak gezet ook de starmotor netjes gemaakt komend weekend als het meezit het blok erin hangen zodat de golf op zondag de 22e op de meeting in heerde kan staan na het weekend weer een update |
Mooie oplossing zo met de voorste motorsteun :thumbup:
|
Mooi werk maat, zondag gezellig naar vwots. Helaas blijven onze v6 jes waarschijnlijk thuis.
|
gister eindelijk de motorsteunrubbers binnen gekregen en de p.u. draagarmrubbers.
deze gemonteerd en ook een stuk hittewerende folie geplakt tegen het schutbord. nog bedankt pewi ! maandag de motor erin hangen, eindelijk |
Nice!
|
Mooi werk!!
|
inderdaad tim duurt ff voordat de rubbers en beugels binne waren, maar dan heb je ook wat :D. morgen weer r32 time :giggle:
|
Mooi werk!
|
tijd om het blok er definitief in te gaan hangen en erin ! |
The little Golf that could....
|
Woowh 😱
|
All times are GMT +1. The time now is 10:42. |