Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Derby, Polo MK 1,2 en 3 (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=22)
-   -   Hoe heet mijn Polo???? (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=11641)

Dennis@polo86c.nl 05-07-2005 12:19

Heb je de trekhaak wel compleet? Op de foto is alleen de balk onder de bumper te zien.
Daar horen ook nog 2 strippen bij die aan de chassisbalken vast zitten. (naar voren toe)

Rico 05-07-2005 13:40

Quote:
Originally Posted by Dennis@polo86c.nl
Heb je de trekhaak wel compleet? Op de foto is alleen de balk onder de bumper te zien.
Daar horen ook nog 2 strippen bij die aan de chassisbalken vast zitten. (naar voren toe)

eh... daar zeg je me wat,
ik kon er moeilijk bij komen, bij die sloop auto, maar ik ga voor de zekerheid nog ff kijken, zou lullig zijn als ik bij de eerste keer met de aanhanger wegga en gelijk mijn hele trekhaak er af valt

badankt voor de tip!

UPDATE
Bedoel je deze?

die zitter er nu inderdaad niet bij.
sloper lag op zijn gat, kan er niet onder komen, balen zeg!!!

ga ff kijken wat ik er aan kan doen, anders maak ik ze zelf (of vinden ze dat bij de APK niet fijn???)

Dennis@polo86c.nl 05-07-2005 15:53

Psies, nummer 2 en 2..
Nummer 1 heb je ook niet wel?

Ik weet dat Mark-O-Polo nog een complete heeft liggen, woont alleen niet in de buurt..

sjampoo 05-07-2005 17:00

De originele trekstangen zijn ook maar gewoon hoeklijntjes (1) en strippen (2).

Nooit problemen mee gehad, maar ze zijn zekers wel nodig. (denk dat ze er bij de APK eerder een probleem van maken als de strips er niet bij zitten.

Douwe heeft ze misschien nog wel liggen: zijn Cup Replica had een trekhaak (alleen ligt Douwe op dit moment met griep op bed)

Rico 05-07-2005 18:41

Ik heb het gezien, ik weet alleen niet goed waar ik het moet monteren
kan iemand een foto maken van die strips en waar ze vast moeten komen te zitten.
op deze foto van mijn auto zie ik alleen een groot stuk metaal met een groot gat, dat gat is veel te groot voor een moer !?!

berendd 05-07-2005 18:51

ik zal ff voor je kijken Rico, ga wel ff een foto maken buiten

Rico 05-07-2005 19:01

Quote:
Originally Posted by berendd
ik zal ff voor je kijken Rico, ga wel ff een foto maken buiten

geweldig, alvast bedankt!!!

berendd 05-07-2005 19:02

berendd 05-07-2005 19:04

ik had er meer gemaakt maar die zijn te donker geworden, blijft slechte beeldkwaliteit op die telefoons, maar de laatste foto was wel duidelijk.

op jou foto is het het eerste gat voor die steun, daar zit ie er door, in de bodem van de kofferbak zit een rubber dop boven het gat waar die bout door zit, als je die eraf haalt dan kan je daar die bout vast zetten.

Rico 05-07-2005 19:06

Quote:

hm, dan moet ik nog een keer heel goed kijken, zou hij soms in dat gat moeten komen wat er achter zit?

of is het dit gaatje? maar zit daar dan schroefdraad achter???

berendd 05-07-2005 19:10

deze dus

Rico 05-07-2005 19:12

Quote:
deze dus

geweldig, ik zag hem nu ook!!! :) :D :)

bedankt, nu alleen nog wat ijzer halen en in elkaar schroeven.
weet jij dus of er schroefdraad achter zit? en zo ja, welke maat
en zo nee HOE KOM IK ER DAN BIJ???????

berendd 05-07-2005 19:16

moet je ff dat plaatje checken dat op de vorige pagina staat, er ligt een los plaatje bovenop het gat, en daar steekt van de bovenkant een bout door, nogmaals zie tekening vorige pagina.

wel netjes afwerken he anders rot de boel er zo onder weg

en je kan van de bovenkant in de koker komen waar hij in vast zit door een dopje in de kofferbak los te trekken

Rico 05-07-2005 19:18

Quote:
moet je ff dat plaatje checken dat op de vorige pagina staat, er ligt een los plaatje bovenop het gat, en daar steekt van de bovenkant een bout door, nogmaals zie tekening vorige pagina.

wel netjes afwerken he anders rot de boel er zo onder weg

en je kan van de bovenkant in de koker komen waar hij in vast zit door een dopje in de kofferbak los te trekken

hm, ok ga (als mijn vrouw terug is) gelijk ff kijken of ik dat dopje kan vinden.

Bedankt voor alle info, laat het weten als het gelukt is!!!

berendd 05-07-2005 19:20

hehe, en dan vindt ik het gek dat ik nu al een poshwhore ben, als we zo doorgaan rico duurt het bij jou ook niet lang meer voordat je dat predicaat krijgt :biggrin:

Rico 05-07-2005 19:28

Quote:
hehe, en dan vindt ik het gek dat ik nu al een poshwhore ben, als we zo doorgaan rico duurt het bij jou ook niet lang meer voordat je dat predicaat krijgt :biggrin:

sssst, niet te hard, krijg ik weer klachten dat ik te veel post ;) ;) ;)

patrick 86c 05-07-2005 20:42

is een trekhaak van een classic het zelfde als van een steilheck/coupe??
ik wil binnenkort de mijne demonteren.

Rico 05-07-2005 21:14

Quote:
Originally Posted by patrick 86c
is een trekhaak van een classic het zelfde als van een steilheck/coupe??
ik wil binnenkort de mijne demonteren.

weet ik niet, ik had een trekhaak voor een coupe aangeboden gekregen maar kreeg tegelijk te horen dat het lastig werd voor een Steilheck.... dus.....

maar ja, wie weet hebben ze het wel mis.

berendd 05-07-2005 22:12

ik heb een derby, zie de foto van de onderzijde, ziet er erg hetzelfde uit als de steilheck van Rico... wordt gewoon passen dus.

sjampoo 06-07-2005 07:20

Trekstangen van Steilheck een Coupe zijn uitwisselbaar,..

Juist die van een Classic zijn VEEELSTE lang (want de kofferbak is langer, maar de stangen zitten op dezelfde plek vast)..

Ik heb destijds gewoon moeten boren in de langsdragers (geen gaatjes dus)..

D'r zit wel een huls om de bout zodat je niet je langdrager samenperst bij het aandraaien van de bouten.. (zie tekening: (3) )

All times are GMT +1. The time now is 04:44.