![]() |
|
Zaterdagmiddag de stoelverwarming laten fixen.. heerlijk!! En morgenmiddag komt de Xenon verlichting erin.. en deze week de winterbanden er maar weer onder zetten
|
Nette wagen heb je en die 19 inch staan echt erg goed.
|
Filmpje staat er niet meer. Maak anders eens gebruik van: www.megaupload.com heb ik ook gebruikt toen ik een paar filmpjes wilde plaatsen.
Ben wel benieuwd (had je verhaal van de Powerbox meegekregen namelijk). |
![]() Heb mijn xenon er ook in, maar heb blue vision stadslichten erin,maar vindt deze nog te geel, iemand andere idee???? Heb trouwens zwarte koplampen erin.. |
nog wat foto's van de fotoreportage op tuningpark.nl
![]() ![]() ![]() |
zie hem es stoer op z`n dikke golf zitten ;)
dikke bak rianto! toppie! |
en vanmiddag mocht ik eventjes een stukje sturen in deze golf......wat een vermogen.....trekt werkelijk in elke versnelling keihard door!
super! thnx Rianto! |
Was zeker even leuk Rene...
Nog een nieuwtje Zaterdagmorgen krijg ik een Corrado G60 op naam... Gaat in onderdelen weg! plaats spoedig een advertentie op het forum |
Deze week een digitale voltmeter van DIETZ inbouwen en een powercap
|
DIETZ digitale voltmeter gemonteerd en powercap
![]() |
Zo de 19inch velgies liggen bij de spuiter en worden voorzien van nieuwe blanke laklaag. Kameraad had ze al geschuurd en voorzien van verf.. alle stoeprandschade is weer weg :mrgreen:
|
Nieuwe investering gedaan.. MFD Verkocht.... Pioneer avic x1r weer gekocht...woensdagavond wordt ie ingebouwd...foto's volgen
|
|
klompstyle! haha geniaal :woowoo::D
|
Hey Rio,
Super kerel !! Je audio stond daar mooi te stampen. Leuk deuntje trouwens wat jullie in elkaar hebben gesleuteld. Groeten, LRR |
:D wadapatja :D
Ligt niet verkeerd in t gehoor :) Je wordt nog wel een keertje beroemd :tongue: |
Laat maar toch: Welkom hier en have fun!! ;)
_________________ Golf 1 '83 VW Haaksbergen |
Grappig Rianto leuk filmpje had ik gemist deze week :D
|
Vandaag mijn velgen verkocht...nu op zoek naar andere!. Moeilijk om te kiezen....
|
All times are GMT +1. The time now is 15:25. |