Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   marten his project topic (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=123937)

eddiea 12-03-2014 23:17

Ik ga het navragen voor je :thumbup:

zoefjuhh 13-03-2014 15:50

hoogteregeling is wel een apk eis.. voorderest top wagen!!

Marten 13-03-2014 16:13

mits er geen hoogteregeling schakelaar in de auto zit, is dit geen apk eis ;)

i dont see the problem :thumbup:

Richard 13-03-2014 17:38

Idd schakelaar even ontkoppelen en zo door de apk

bobbob 13-03-2014 20:14

Schakelaar wel helemaal weghalen he. Wat erin zit moet werken...

eddiea 13-03-2014 21:38

Ik heb het telnr gekregen van degene die het bij hem heeft ingebouwd. Die zit tot morgen in het buitenland. Hij appt me morgen wat er allemaal aangepast moet worden maar hij geeft wel al aan.....veel.

Jonne Feith 13-03-2014 21:58

Net even doorgebladerd omdat ik de naam herkende uit het banden hoekje :p
Super die wielen op de mk2!!
En bij de cady ook mooi detail die rails! Zouden ze allemaal moeten hebben haha

Marten 14-03-2014 08:32

Quote:
Originally Posted by eddiea
Ik heb het telnr gekregen van degene die het bij hem heeft ingebouwd. Die zit tot morgen in het buitenland. Hij appt me morgen wat er allemaal aangepast moet worden maar hij geeft wel al aan.....veel.


ja daar ben ik me van bewust, maar die dingen gaan erin en werken :D
ben niet vies van een beetje werk, maar als ik weet wat er precies allemaal aangepast moet worden word het wel een beetje makkelijker van.

Marten 14-03-2014 08:34

Quote:
Originally Posted by bobbob
Schakelaar wel helemaal weghalen he. Wat erin zit moet werken...


liefste bouw ik hoogte regeling etc alles erop, vroeger al eens eerder gedaan bij m´n witte Passat 3C. was een pens vol werk toen.

Marten 14-03-2014 08:37

Quote:
Originally Posted by Jonne Feith
Net even doorgebladerd omdat ik de naam herkende uit het banden hoekje :p
Super die wielen op de mk2!!
En bij de cady ook mooi detail die rails! Zouden ze allemaal moeten hebben haha


banden? wie doet er in banden en velgen :D

ben ook blij met de caddy, thanks!! :thumbup:

1.8T 14-03-2014 09:00

Quote:
Originally Posted by Marten
andere schuifdeur rails met afdeklijst van een caddy life
stootlijsten en afdeklijst en kentekenverlichtingslijst in kleur.




buitenkant is bijna klaar, binnenkort wil ik heel graag de xenon-led koplampen erin hebben. Maar hoor verschillende verhalen en er is niemand die me precies wil vertellen hoe en wat.....


Wat wil je exact weten? Heb je zelf ook VAG-COM?

Mooie Caddy, stond er mooi bij afgelopen zondag :thumbup:

Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat deze in Rekken staat :D

Groet Jurgen

Marten 14-03-2014 10:28

ik heb zelf vcds van rosstech, is vag com idd.
maar er zal eerst heel veel aangepast moeten worden voordat ie aan de vag/com kan hoor. denk er niet te makkelijk over..

vorige caddy had ik ook de xenon koplampen van touran ingezet, das plug and play en stelt geen reet voor :D . nieuwe spul is iets andere koek.

bm-onderdelenshop wou me niet helpen, hadden er 1 gedaan en die heeft er een hele tijd gestaan. uiteindelijk hebben ze het wel klaargekregen maar ze beginnen er niet weer aan kreeg ik als antwoord....

1.8T 14-03-2014 16:07

Quote:
Originally Posted by Marten
ik heb zelf vcds van rosstech, is vag com idd.
maar er zal eerst heel veel aangepast moeten worden voordat ie aan de vag/com kan hoor. denk er niet te makkelijk over..

vorige caddy had ik ook de xenon koplampen van touran ingezet, das plug and play en stelt geen reet voor :D . nieuwe spul is iets andere koek.


Klopt, ben al vaker met o.a. dit soort dingen aan het puzzelen geweest. Is zeker geen makkie. Je hebt vast ook al wel bij Kufatec gekeken/gevraagd? Las trouwens op het duitse VCDS forum ook wat reacties van mede-knutselaars die het wel voor elkaar hebben gekregen. Caddy is van 2011?

Marten 14-03-2014 16:20

tuurlijk is het voor elkaar te krijgen, maar het moet enigszins ook nog een beetje betaalbaar blijven lijkt me. ga geen 1000 euro uitgeven om ze werkend te krijgen. en daar leek het eerst wel een beetje op..

heb niet heel veel onderzoek gedaan nochtans, maar wil ze er wel zo snel mogelijk in hebben........

eddiea 14-03-2014 19:38

Ik heb nog niks gehoord. Ik rij er morgen ff langs.

Marten 15-03-2014 00:27

Geen stress kerel, rustig aan.

gtipower 15-03-2014 00:48

Mooie verbetering die schuifdeur lijst en achterklep greep klein (kostbaar) detail maar groot verschil.

Marten 19-03-2014 10:10

een frisse set Helios in 8,5 x 19 et45 staat ook lang niet slecht vind ik persoonlijk.




word ook tijd de lens van mn iphone schoon te maken :redface:

Bruders 19-03-2014 10:14

Goed bezig zoals altijd friese koekerd :-) ...

LRR 19-03-2014 14:00

Netjes Marten ! Helios staan ook erg mooi.

En nu al respect als je die lampen werkend krijgt. Ben best precies, maar zou geen klus voor mij zijn denk ik.


All times are GMT +1. The time now is 04:43.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.