![]() |
Quote:
Gegevens van Peter ge-PM-ed aan de threadstarter |
Quote:
Quote:
Quote:
Tadaa, opgelost :D |
In Hengelo heeft er iemand met een eigen garagebedrijf een witte raleygolf en die is ook supersnel vorig jaar had ie een andere maar die is in zweden verkocht. Vorig jaar heeft hij nog de ralley van twente Twentekanaal gewonnen
|
Hoe kom je aan het 1H0... nr? Op de sticker in het boekje/kofferbak is daar niks over te vinden?
Klaas en ik (Jurgen) zullen de gegevens ook nog wel doorgeven, maar dus niet het chassisnr. Deze 2 dus... ![]() |
1H nummer staat op je 8v g60 motor..... kan bij de latere modellen ook PG zijn
|
WVWZZZ1GZKB?????? 1H001548 Tornadorot (Klaas)
WVWZZZ1GZKB?????? 1H002132 Blau perleffekt (Jurgen) |
Quote:
Bijna goed, net 1 lettertje mis, maar was dan idd de Rallye van Dennis. :) |
Staat er nog/weer eentje te koop: http://www.autoscout24.nl/partner/b...679&id=52122009
|
Ik heb nog een foldertje van de Rallye: deze is uitgeleend maar nooit teruggekregen :frown: Gelukkig een dubbele in mijn collectie :D
Iemand enig idee wat een Rallye-Golf folder in redelijke staat ongeveer waard is? Wel een duitse natuurlijk omdat hij hier nooit officieel leverbaar was.. Jens |
bij ons op de buurt heeft ook iemand een geile rallye, een rooie, zeer nette staat.
Kom uit het hoge noorden van Friesland :cool: |
Quote:
check ebay.de Daar worden deze folders zo nu en dan wel eens aangeboden... |
Quote:
Die man heeft zeker 2 stuks. de rode is net gespoten. De andere is een groene. Als het die persoon is die bedoelt. (uit hallum ?? ) |
Quote:
Er zijn Nederlandse Rallye folders! De Duitse folder doet op beurzen een 15-20 euro naargelang de staat. (perforatie,stempels enz) Duitse folders zijn er genoeg te vinden. |
Hier in Renkum rijd er ook nog 1 rond.
Oak green issie volgens mij,.... spot em wel eens bij de Texaco en op de A50-> Oss |
Weet nog dat er ongeveer 3 jaar geleden een Rallye rondreed in assen. Met een groen metallic kleur. Heeft paar keer flinke voorschade gehad, is toen gerapareerd bij Auto Douwes in Assen (was ook voor onderhoud).
Meen dat ie em later weg heeft gedaan, omdat em de setjes koplampen en spatbordjes te duur werden ;) |
kzit inmiddels op 33
waarvan ik de laatste 2 foto's morgen zal plaatsen http://xsbb.nl/phpbb/viewtopic.php?id=VWTEAMPG&t=335383 |
Quote:
Damwoude toch? Met 20vt blok! |
niemand meer toevoegingen?
|
de rallye met sg-fd-71 is verkocht naar belgie
|
Rallye 20VT in Gemert
Hallo,
Ik weet dat er in Gemert nog eentje rondrijd, en die jongen heet Johan. Het is een grijze, met compleet TT interieur erin. Kenteken is VX-34-SL en is te zien op www.vwdreamteam.nl |
All times are GMT +1. The time now is 04:39. |