![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() |
Na lang twijfelen (groen/blauw/oranje/wit/beige) is het toch ... Miami Blue L51C geworden , ik twijfelde tussen Lofoten green en Miami Blue maar omdat de caddy origineel blauw was en ik mijn scirocco 2 verkocht heb die blauw was om de caddy in de plaats te kunnen kopen is het dus blauw geworden .
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ben blij dat je em af maakt. 'T geld dat je er voor vroeg had je wellicht nooit gekregen
|
:thumbup: NICE
|
Mooi hoor!
|
@ Van Limburg : het was ook niet echt de bedoeling dat hij weg ging gaan , het was trouwens 1 op 1 dat ik hem ging verkopen ging er toch niks van winst aan doen
@ ewcaddymk1 : Thx ;) @ dubster.be : Het is toch geen ups bruin geworden :p |
Niet eerder gezien op een caddy. Erg gaaf
|
Quote:
ik heb lang moeten zoeken voor ik een voorbeeld gevonden heb , uiteindelijk 3 voorbeeld foto's gevonden en toen was de keuze snel gemaakt :) |
vandaag nog wat verder gedaan :)
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wordt goed gewerkt hier! Hele mooie kleur op een caddy!
|
Quote:
ik wil de wagen snel klaar hebben dus doen we zo veel mogelijk verder ;) |
Ziet er goed uit, goed bezig!
|
Quote:
dank u ;) het is natuurlijk niet te vergelijken met u project :) :thumbup: |
top kleur .
opbouwen is toch het mooiste werk ..succes |
Quote:
demonteren en monteren zijn de mooiste werken :) ... de wagen spuitklaar krijgen is een hel :screwy: |
Vandaag nog wat kleine spulletjes gaan halen
- achterlicht links ( Had ik gebroken tijdens het monteren ) - zwarte Sierstrips - Raamrubbers voor de deuren - Radiator voor de verwarming - Klep voor de verwarming - clips voor het logo vooraan en en klein cadeautje voor mezelf :p ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nice! Ook die wrc polo is cool
|
Vandaag wat verder gedaan aan de caddy :)
eigenlijk heb ik iets gedaan waar veel mensen mij voor dood zouden schieten :p maar euuh ;) mijn caddy heb ik effectief nodig waarvoor hij gebouwd is ;) geen show caddy maar een werk caddy . zwarte anti gravel in de laadbak :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 07:58. |