Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK I (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=14)
-   -   Vraag aan de Golf 1 puristen (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=132087)

evilnyntje 23-02-2015 12:37

Quote:
Originally Posted by Bastiaan86
Evilnyntje ik zie dat jij ook een basis uitvoering swallow hebt (mooi ding trouwens! :thumbup: ) weliswaar een modeljaar 75 maar daar zou het hetzelfde moeten zitten Waarschijnlijk heb jij ook geen klep op je handschoenenkastje. Wil jij een detailfoto maken van hoe het bij jou zit?

Als ik in de stalling ben, ik heb geen klep idd maar een kartonnen plankje.

Bastiaan86 23-02-2015 20:26

Quote:
Originally Posted by Style
Kan het zo zijn om dat jij in het dashboard kastje geen klep heb zitten ?
Waar de uitsparingen dan achter vallen ???

ik zou hem gewoon aan mij verkopen hehehe

ik heb inderdaad geen klep, wat ook opvalt is dat er bij jou onder t dash aan beide kanten naast de klep nog een stuk plastic zit, bij mij is dit niet zo.

Vergelijk maar met mij:

En hij is niet te koop :D

Bastiaan86 06-06-2015 11:01

Barn en Evilnyntje, hebben jullie nog een foto kunnen maken van hoe die plaat onder t dash bij jullie bevestigd zit? Ik ben er nog steeds niet uit!

Barn171 06-06-2015 13:04

Helemaal vergeten, zal straks even alsnog kijken. Sorry

Der Typ Siebzehn 06-06-2015 15:51

Quote:
Originally Posted by CAR-POOL
Mooie Golf , en mooi dat je hem helemaal origineel houd. Ik heb zelf ook een 1600fp die heeft precies hetzelde luchtfilterhuis als die oranje. Van een JB zat een tapeind in met beugeltje aan strip van kleppendeksel.

Klopt idd, daarbij heb ikzelf 'n JB :redface:

@ T.s. : plaats s.v.p. nog 'n pic van de achterkant van je auto, tot nu toe staat daarvan geen pic erbij als ik me niet vergis.

Edit.: en graag ook nog wat pics van 't interieur svp, bv de c-stijlen binnenin die onbekleed zijn, dat is normaal bij 'n vroege standaarduitvoering. En in dit geval ook nog 'n standaarduitvoering met "big-block"; "S" :thumbup:

Bastiaan86 09-06-2015 21:29

@der typ siebzehn: fotos van het interieur heb ik even niet bij de hand, maar daarvan ben ik wel overtuigd dat het origineel is alleen t vilten tapijtje voorin en het gedeelte onder het dash weet ik niet zeker (certificaat is onderweg overigens, misschien dat die wat duidelijkheid geeft)

Foto van de achterkant en nog een nieuwe van de voorkant :)

Barn171 09-06-2015 22:53

Leip gave wagen. Maar ben de foto weer vergeten... :redface: Van t weekend even een pb sturen, dan zal t beter gaan...

Bastiaan86 09-06-2015 22:55

Quote:
Originally Posted by Barn171
Leip gave wagen. Maar ben de foto weer vergeten... :redface: Van t weekend even een pb sturen, dan zal t beter gaan...

Is goed je hoort me zaterdag ;)

Der Typ Siebzehn 10-06-2015 17:13

Nice wagentje; standaarduitvoering, dus zonder chroom details, maar met "big-block" :thumbup:

All times are GMT +1. The time now is 17:49.