![]() |
Quote:
Als ik in de stalling ben, ik heb geen klep idd maar een kartonnen plankje. |
Quote:
ik heb inderdaad geen klep, wat ook opvalt is dat er bij jou onder t dash aan beide kanten naast de klep nog een stuk plastic zit, bij mij is dit niet zo. Vergelijk maar met mij: ![]() En hij is niet te koop :D |
Barn en Evilnyntje, hebben jullie nog een foto kunnen maken van hoe die plaat onder t dash bij jullie bevestigd zit? Ik ben er nog steeds niet uit!
|
Helemaal vergeten, zal straks even alsnog kijken. Sorry
|
Quote:
Klopt idd, daarbij heb ikzelf 'n JB :redface: @ T.s. : plaats s.v.p. nog 'n pic van de achterkant van je auto, tot nu toe staat daarvan geen pic erbij als ik me niet vergis. Edit.: en graag ook nog wat pics van 't interieur svp, bv de c-stijlen binnenin die onbekleed zijn, dat is normaal bij 'n vroege standaarduitvoering. En in dit geval ook nog 'n standaarduitvoering met "big-block"; "S" :thumbup: |
@der typ siebzehn: fotos van het interieur heb ik even niet bij de hand, maar daarvan ben ik wel overtuigd dat het origineel is alleen t vilten tapijtje voorin en het gedeelte onder het dash weet ik niet zeker (certificaat is onderweg overigens, misschien dat die wat duidelijkheid geeft)
Foto van de achterkant en nog een nieuwe van de voorkant :) |
Leip gave wagen. Maar ben de foto weer vergeten... :redface: Van t weekend even een pb sturen, dan zal t beter gaan...
|
Quote:
Nice wagentje; standaarduitvoering, dus zonder chroom details, maar met "big-block" :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 17:49. |