![]() |
Quote:
nah... ligt maar net aan waar je van houd. ik vind het wel gaaf, een forester is over het algemeen geen lelijke auto zolang je uit de buurt blijft van de achterkant. het staat wel bruut zo, nu komen de brede zij-schermen ook beter uit. maar zo is overal wel iets van te maken, zelfs van een multipla alleen dan is het meer net zoals je zegt 'out of the box' want mooi is anders. |
Robert Beckmann zijn beauty, vind het best wel te pruimen, moet niet altijd hetzelfde zijn
|
|
2016 datum al bekend?
|
Quote:
huh ik ? :D |
Quote:
altijd in de week van hemelsvaart is het eigenlijke treffen volgend jaar 1e week van mei . 2017 is het weer wat later in het jaar |
![]() vanwege een ongeluk stonden we een flinke tijd stil op de snelweg.. wel op een mooi plekje |
Wow.. Die mooi!
|
Quote:
Thanks kerel! :) :thumbup: Dikke foto Bas, is dat Burg Landskron? |
thnx guys!
na enig speurwerk kom ik op Burg Hohenwerfen |
Aha, dacht dat het die Burg was die je tegenkomt als je via de snelweg richting Velden rijdt.
Deze Benz een paar keer tegen gekomen, wat een bruut ding. Veel OEM AMG spul erop wat normaal niet op of aan een E55 (W211) zit. ![]() |
![]() Heel fout, maar wel dik: ![]() |
Quote:
Hier is niks fout aan.. Deze man heeft smaak! :D |
Net terug van der See, weer een hoop moois gezien.
Het weer was geweldig en de Audi rs6en waren in de aanbieding... |
|
Quote:
Dit kasteel speelt ook een grote rol in "Where eagles dare" :thumbup: |
nog een paar plaatjes
![]() ![]() ![]() ![]() |
Quote:
Die Corrado burn-out in zijn achteruit |
Mooie foto's! vooral die s4
|
Die Audi is echt wel mooi :rock: :)
Omdat ik overal de getrokken banden afkeur, wil ik laten weten dat dit dan ongeveer de grens is voor mij voor wat de max is. Ze zijn plat, maar nog technisch verantwoord denk ik, en geld ook voor de R8 daar onder ;) |
All times are GMT +1. The time now is 05:19. |