![]() |
Netje, maakt de grill een stuk strakker!
|
Vind het ook een stuk strakker !
Nog even een volledige foto met zwarte grill en de wielen , smeekt wel om een windowtint rondom vind ik ![]() |
Het zwart nog wat verder doorgetrokken, ook zijn er wat leuke spulletjes besteld
![]() |
De donkere gril ziet er goed uit :thumbup:
Ga je de oranje bolletjes nog uit de koplamp verwijderen ? |
Quote:
Ben nog van plan om ze weg te doen, of gewoon door de zure appel te bijten en 2 nieuwe b7 facelift,koplampen te bestellen :D |
![]() Minimum 20 pk erbij =p ![]() |
Vandaag optijd gedaan met werken dus de platefiller maar afgewerkt
![]() ![]() |
maandag bumper wegbrengen
![]() ![]() |
Gril terug strak gezet waren 2 foutjes in
![]() |
Auto nog eens gepoetst met al dat slecht weer van de afgelopen weken was het al een tijdje geleden
![]() Dat dolphin Grey is toch een mooie kleur ![]() En toen maar terug de garage in gezet, en de polo 6r gepakt :thumbup: ![]() |
Bumper terug van de spuiter, op de foto kan je al het resultaat zien met de grill high gloss black en de bumper herlakt en zwarte mistlamp ringen. Nu na 2 uur uitlijnen en niet goed krijgen heb ik hem er maar terug er af gehaald werd er knetter gek van.
Morgen poging 2 ![]() |
Netjes die bumper zo!
|
Voila bumpertje zit er al bijna een week terug op , en ziet er super strak uit zal van de week wel eens een fotootje maken
|
Rs6 mogen weg meer info via pm ,morgen setje halen voor volgend seizoen
|
2 delige brabus monoblock V 9.5j et 35 rondom
![]() |
Wielen eens gepast wel enkel tegen de naaf geduwt aangezien ik geen lange bouten liggen had maar valt beter mee als ik dacht zo 9.5 rondom
![]() ![]() |
Pianolak zwarte interieurlijsten
![]() |
Before
![]() After ![]() ![]() ![]() ![]() |
Strak! :thumbup:
|
Brabussen zijn de deur uit heb vandaag dit opgehaald en moet zeggen ben er erg blij mee
![]() ![]() ![]() Bbs ch motorsport staggered setup 8.5/9.5j et 35 |
All times are GMT +1. The time now is 23:36. |