![]() |
Quote:
Heb je het over de porsch fuchs? |
de ultieme wielen combo voor onder een golfje 2?ik heb persoonlijk meer dan een favoriet voor onder een 2,nml:
*16x8,5 BBS rs (gepolijst!!) *17x8,5 BBS rs (gepolijst!!) *17x8 of 18x8,5 BBS rc (kugelpoliert!!) *17x8 Audi Parabool (gepolijst!!) *17x8,5 RH zw1 (gepolijst!!) *16x8 Porsche S4 Gulliedeckel (gepolijst!!) *16x8 en 9 Porsche C2 (gepolijst!!) *16x8 en 9 Porsche Clubsports (gepolijst!!) *16x8 of 9 Mercedes Lorinser (gepolijst!!) *16x9 Zender turbo's (gepolijst!!) tja en zo heb ik nog wel een aantal favorieten. persoonlijk hou ik absoluut niet van de kleine velgjes style onder een MK2,alhoewel een setje smith revolution's toch een ontzettend leuke velgen set is. ik heb voor mijn EditionBlue project inmiddels liggen: BBS rs 16"en17",RH zw1,Zender turbo 16x9. mocht ik nog een setje Parabool en een setje 8j S4 tjes tegenkomen op mn pad,dan gaan ze gewoon mee in de verzameling. grt:Hendrik |
Hendrik.. je deugt niet! :D
|
1. nothelle
2. TH 3. parabool |
Quote:
jeps... moest een maatje breder, en wat minder diep gezonken! Maar zal wel air-ride zijn.... :chair: |
Dikke BBS Rs-en en Schmidt Th-lines maar dan wel allemaal minimaal 8jx15!!
|
zie ik toch liever th-lines in 9jx14 achter en 8jx14 voor.
ik wou dat ik mijn geld eens kon sparen :rolleyes: |
![]() Alleen dan het 4x100 model van de new mini. En nog nooit tegen gekomen onder een Golf 2 ;) |
Zou wel ubergeil staan...alleen dan wat kleiner...
|
Quote:
jahhh deze vind ik dus het ultieme wiel heb geinformeerd wat het gaat kosten voor onder mijn golf2 en ff sparen volgend jaar komen ze eronder :rolleyes: |
Quote:
Super zijn ze he ! heb ze ook kan niet wachten tot ze klaar zijn :rolleyes: |
onder welke auto komen ze ?????
bij mij onder een fire and ice |
Iemand foto`s van mooi verbreed staal onder een mk2..?
|
Quote:
een T4 |
deze dus
:D |
Ben zelf wel te spreken over mijn Borbetjes A in 7.5 en 9 x 16
![]() |
Quote:
jazeker ;) ![]() ![]() deze staat trouwens te koop voor 3500 euro, het is een G60. link: http://www.vwforum.nl/ftopict-54004-gf57.html mijn ultieme zijn de RS of RM :D , ben zelf nu met RM Bezig.. |
vindt verbreed staal ook erg goed staan!!
|
dat lijkt idd dik!!
wat zijn dat.... renault steelies? |
Quote:
Yep |
All times are GMT +1. The time now is 13:26. |