Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Archief (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   25-27 juni Zomerevenement GTI Club Holland (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=1485)

niels_g60-power 15-05-2004 21:58

RK misschien kan jij me dan antwoord geven. Ik als clublid, mag ik dan automatisch de paddock op of moet ik daar apart kaarten voor regelen??? Hoe zit dit precies. Ik weet wel dat ik de camping op kan zonder te resereveren voor de helft van de prijs, toch???
Maar hoe krijg ik als lid me auto op de paddock???

Christiaan 15-05-2004 22:05

stuur ze anders ff een mail: redactie@gticlub-holland.nl

RK 16-05-2004 12:42

Quote:
Originally Posted by Christiaan
stuur ze anders ff een mail: redactie@gticlub-holland.nl

2/3 van het bestuur zit vanaf vandaag in Oostenrijk mailen naar redactie@ zal weinig reactie opleveren. Daarom graag het e-mail adres: info@gticlub-holland.nl gebruiken.

Christiaan 22-05-2004 10:56

Quote:
Originally Posted by RK
2/3 van het bestuur zit vanaf vandaag in Oostenrijk mailen naar redactie@ zal weinig reactie opleveren. Daarom graag het e-mail adres: info@gticlub-holland.nl gebruiken.

Heheh....ben ze idd tegen gekomen ja.... (ben gisteravond terug gekomen uit oostenrijk)

RK 08-06-2004 19:22

kijk voor het programma en openingstijden op:
http://www.gticlub-holland.nl/zomerevenement.html

OakgreenVR6 08-06-2004 20:53

Uhh...Ruud, waarom staat er "Gestolen" bovenaan/bij die pagina? :rolleyes:

JR 09-06-2004 15:43

Quote:
Originally Posted by DubstremeVR6

had het ook al opgemekt! zal wel een foutje zijn...

JR 09-06-2004 15:45

Als ik het goed begrijp is het dus een meeting voor alle merken, maar met een bepaald gedeelte voor volkswagen?

RK 09-06-2004 17:05

Quote:

dat maakt iedereen wakker :-)

ik zal het aan laten passen, thanx

RK 09-06-2004 17:07

Quote:
Originally Posted by JR
Als ik het goed begrijp is het dus een meeting voor alle merken, maar met een bepaald gedeelte voor volkswagen?

klopt, het thema is dit jaar 30 jaar VW Golf

JR 10-06-2004 09:39

Quote:
Originally Posted by JR

Quote:
Originally Posted by RK
klopt

Dan wordt het dus een Japans plastic tuning festival.

niels_g60-power 10-06-2004 23:09

Ook die dingen zullen er idd wel zijn.

RK 14-06-2004 17:49

***update***
"1974 - 2004, 30 jaar Volkswagen Golf"
Om dit thema kracht bij te zetten richten wij met steun van importeur PON een heuse VW camping annex VW showterrein in. Ook worden er meerdere VW sprintwedstrijden georganiseerd met diverse bekers! Niet alleen op de VW camping/showterrein of overdag op het evenemententerrein zelf maar ook op de zaterdagavond ga je in de feesttent (DanceMaxx) lekker uit je dak met DJ Dana en YVES.

Programma-onderdelen:
STREETLEGAL RACES IN DE TOYO SHOOTOUT
de fastest car shootout zal voortaan door het leven gaan als de TOYO SHOOTOUT, de spectaculaire knock-out race voor de snelste auto van het evenement! De streetlegal race gaat op de baan bij Six Flags om de 1/8 mijl.

SPECTACULAIR DEMOPROGRAMMA
De Summer Edition staat ook bekend om het spectaculaire showprogramma met Lowriders, Motorstunts, Dragster demo’s en verder veel dikke getunede auto’s uit Engeland en Duitsland.

AUTOSTYLE TUNING TOP 40
In februari en maart zijn voorrondes gehouden, waar eigenaren van showauto’s zich kunnen aanmelden voor een plaatsje in de eerste Autostyle Tuning Top 40. Deze nieuwe “hitlijst” wordt elke maand gepubliceerd in AutoMaxx Magazine en de 40 mooiste auto’s van Nederland en Vlaanderen van de maand juni krijgen een uitnodiging voor dit evenement. Daarnaast kunnen op alle events van AutoMaxx en dus ook op tijdens de Summer Edition nieuwe aanmeldingen worden gedaan, die een plaatsje kunnen veroveren in de Tip20.

OFFICIELE DB DRAG & EMMA SOUND QUALITY
Op zondag wordt een officiele dB drag wedstrijd georganiseerd en tevens een ronde in de EMMA Sound Quality wedstrijden.

EXHAUST DB-DRAG
Deze nieuwe decibellenwedstrijd draait om geluidvolume uit je uitlaat. Dat wordt oren open en genieten. Er is een eerste prijs voor de meeste decibellen, en er zijn extra prijzen voor de mooiste vlammen en de mooiste sound.

MEGUIAR'S SHOW & SHINE CONTEST
Een deel van het showveld wordt gereserveerd voor showcars, die meedingen naar de titel “Best of Show”

PIONEER EARGASM
Hier draait het om een mix van soundquality en decibellen. De Eargasm Sound Pressure League is bedacht voor deelnemers die geinteresseerd zijn in meer dan alleen maximaal volume in hun auto.

TEST JE PK’S OP DE VERMOGENSTESTBANK
Er zal een mobiele vermogens testbank aanwezig zijn. Het vermogen van de auto kan dus getest worden en je krijgt een uitdraai van het vermogen aan de wielen en de krukas plus een koppelkromme. Het is ook mogelijk om een uitlaatgasdiagnose uit te laten voeren om te kijken of de auto goed staat afgesteld. Deze test kost eur 35,- inclusief advies en uitleg van de resultaten.

TUNINGBEURS EN CLUBS
Op het evenement wordt een groot gedeelte gereserveerd voor de presentatie van tuningclubs uit Nederland en Belgie. Vorig jaar presenteerden bijna 90 clubs hun mooiste auto’s. Nu worden er meer dan 120 clubs verwacht. Daarnaast is er een tuningbeurs (indoor en outdoor), waar de meest recente trends op het gebied van tuning, caraudio en carstyling worden gepresenteerd. Hier kun je op zoek gaan naar de leukste aanbiedingen.

ENTREE
WEEKENDBEZOEKERS/KAMPEERDERS
Wat mag dat kosten? Leden van de GTI Club Holland betalen slechts eur 15,- voor een heel weekend (niet leden betalen eur 30,-), dat is inclusief 2x overnachten op de VW camping en entree zater dag en zondag tot het evenemententerrein én toegang tot de DanceMaxx Party.

Leden van de GTI Club Holland krijgen dus op vertoon van hun clubpas maar liefst 50% korting voor max. 2 personen op de weekend entreeprijs, en zij kunnen betalen op de locatie zelf.

Dagtickets kosten eur 13,- p.p., kinderen t/m 12 jaar gratis. Het evenement is op zaterdag en zondag van 9-18 uur geopend. Voor weekendbezoekers is het evenement geopend vanaf vrijdag 25 juni 12.00 uur!

we zien je: 25-27 juni 2004, evenemententerrein Six Flags Holland-Biddinghuizen (Fl.)

Christiaan 14-06-2004 19:08

Goedemorgen, 13 euri voor een dagticket??? :eek:

RK 14-06-2004 19:37

Quote:

en 2 euro korting bij inlevering van de flyer :-)
....gaan we weer lekker zeuren over entreeprijzen, typisch hollands. Thuis wonen, dikke cabrio rijden ik zeg: ´´Gewoon komen C !´´ :D

OakgreenVR6 14-06-2004 20:27

Quote:

Alsof dat te duur is vergeleken met Lelystad-evenementen, Assen e.d. :confused:

Christiaan 14-06-2004 20:41

Quote:
Alsof dat te duur is vergeleken met Lelystad-evenementen, Assen e.d. :confused:

Ach ja, valt wel mee, wat is nou omgerekend 30 gulden?!

Maar goed, zal er verder maar niet op ingaan....

(Admins, als mijn reactie niet gewenst is, mag het verwijderd worden, no problemo)

Gert 14-06-2004 20:45

Je weet hoe ik over entreeprijzen denk dus dat zal wel meevallen
Maar als ik de hele waslijst zo doorneem is er een hoop te doen en te zien .
Dus in verhouding voor wat je er voor terugkrijgt is het wel een OK prijs ....

vwleusden 14-06-2004 21:07

Quote:
Originally Posted by JR
Dan wordt het dus een Japans plastic tuning festival.

en dat tupperware vind je tegenwoordig ook terug op VW :( :eek:

RK 15-06-2004 17:44

Kortom: niet zeuren en gewoon komen en meemaken!

All times are GMT +1. The time now is 09:26.