![]() |
Plaatjestijd
Zo komt het voor eruit te zien: ![]() Het is nog een opzetje, ik moet de boutjes nog aandraaien, voor de liefhebbers: -Nieuwe monroe veerpootlagers -Nieuwe draagarmen met nieuwe rubbers -Nieuwe demperset (Weitec GTN) -Nieuwe fusees -Nieuwe boutjes en moertjes Aan de remmerij word nog het een ander vernieuwd Gewoon een fotootje: ![]() |
ontzettend goed bezig
ga zo door!!!! |
Word nu al mooi wanneer ga je hem spuiten?
|
Erg mooi project dit, ga hem cker volgen ;) Veel Suc6 verder met dit project.
|
2 woorden : Goed bezig ! :thumbup:
|
Quote:
Zaterdag over een week gaat ze naar de spuiter. Daar wordt ze voorzien van de originele gele kleur. |
Inderdaad heel goed bezig !!!!!!!!
Succer verder Groeten, LRR |
Dit gaat een hele nette Scirocco worden!! Ga zo door!
|
kijk eens aan Andrie's. 't gaat goed komen...
ik zie hem eerdaags wel verschijnen. :D |
Kort foto overzicht van de afgelopen tijd:
Tank benzineleidingen, vulhals, remmerij achter vastgeschroefd ![]() Voorwielophanging en stuurinrichting op de plek ![]() Sinds lange tijd weer een rollende scirocco ![]() Blije eigenaar ![]() Klaarmaken voor transport ![]() Het waren een paar korte nachten, maar vanochtend is de scirocco bij de spuiter gearriveerd. Ik ben dolblij dat deze mijlpaal gehaald is. Johan, succes met het wagentje. |
:woowoo:
Kan/mag die Polo dat allemaal trekken? :rolleyes: |
Polo stond ervoor om hem even in de schuur te rijden. Het betere sleepwerk is door een golft TDI gedaan.
|
heb hem mooi mogen ontvangen andries...
hopelijk laat de planning het van de week al toe om wat te gaan doen... |
Even wat details.
-Nieuwe tank -Nieuwe benzineslang & benzineleidingen -Nieuwe achterdempers -Nieuwe remcilinders, remleidingen en remslangen Achteras incl. ankerplaten en vulpijp zijn gestraald en in de epoxie en 2k zwarte en blanke lank gezet ![]() Deze fotos vond ik nog op mijn telefoon. Het plaatsen van de voorschermen en het uitproberen van velgen. ![]() ![]() ![]() |
nice work, dat wordt nog eens wat! :thumbup:
|
Ben heel benieuwd naar
het eindresultaat... Ziet er nu iig super uit! |
Foto's van de autoschadehersteller, de voorschermen:
![]() ![]() ![]() ![]() |
Gaat goedkomen dit, wat voor motor komt erin?
|
Fijn project!!
|
hou ons op de hoogte zeg
SUPERBE!!!! |
All times are GMT +1. The time now is 02:42. |