![]() |
:woowoo:
ik heb misschien niet goed opgelet... maar hoop voor je dat het 4x100 wielen zijn ... zie het zo namelijk niet echt passen :rolleyes: grtz bauke |
Gaan omgeboord worden :cool:
Grtz |
haha ...
okee... juist.. just like mines.. :cool: super wielen.. !! succes ! *Alleen je ziet ze zoveel :chair: |
Quote:
Klopt, had jouw setje ook al te koop zien staan voor de echt geinteresseerden, mag ik nog wel even flink aan de gang. :tongue: Ach ja de 16" variant zie je daarintegen niet heel veel maar het model uiteraard wel maar ik vind ze nou eenmaal :hug: Ik krijg waarschijnlijk vandaag ook de chrome emblemen binnen alweer een stapje vooruit :rolleyes: :tongue: |
Als het goed is krijg je ze binnen ja ;)
45 min in postkantoor taan wachten ! :mad: |
Quote:
welke steek heb je.. |
Quote:
ik denk 5x130... anders wordt het lastig :tongue: |
wou zeggen.. enkel porsche heeft toch een vlak hart.. bmw heeft het iig niet..
|
Klopt steek is 5x130 :wink:
Sixpack (Peter), bedankt voor het versturen, heb ze vandaag idd binnengekregen!! Toppieeeee :tongue: Zou je ook nog ff de prijs van vergulde boutjes kunnen mailen/PM'en Grtz, Marvin |
Quote:
Ik hoop dat je het passend kan krijgen. Ik vind het super wielen (Ik ben er zelf ook mee bezig 16 inch 8j rondom steek 5 x 130 ) En dat er veel mensen met 3d bbs-en rijden,Jammer dan ! blijf posten misschien kan ik er nog wat van leren ;) Suc6 met schuren en polijsten |
Quote:
Bedankt zal wel lukken denk ik :rolleyes: , zal binnenkort weer ff wat foto's posten hoe ze er op dit moment bijstaan, alweer een redelijk stukje verder. Tevens gratis zwarte vingers van het geschuur :tongue: :D BBS 3-Delig is gewoon een topvelg ook al rijden er veel mensen mee rond! Ook jij succes he ;) |
kunnen alle bbs rs velgen met een porschesteek omgeboord worden naar 4*100?
|
He Marv,
Wanneer gaan de rims van de Cabrio in de bingo ???? ;) ;) ;) Grtz............. LRR Ps: BBS'en zien er goed uit kerel |
Quote:
Whaha, nog geen idee! :tongue: Moet eerst dan nog wat anders leuks tegenkomen :D Damn.... ben net thuis had de emblemen nog niet gezien, maar ze passen niet :mad: Blijkt een andere diameter te zijn van de clipjes :confused: Zie op de originele emblemen deze code: 09.24.036 en op de chrome: 09.24.486 Grtz, Marvin |
Quote:
Check het verkoopgedeelte eens...........is een gozer die Gulli's aanbied !! ;) ;) Grtz............ LRR |
*Update*
1 rand bijna klaar, zit nu op 1000 water proof en heb ze al even met belgom en een doek met de hand gepoetst, ze gaan al aardig glimmen :D Natuurlijk is er weer nergens waterproof schuurpapier te krijgen boven de 1200 :confused: Foto's staan weer hier: http://www23.brinkster.com/dnaracing/Gullies+rs.htm |
goed geschuurd ! :cool:
Passen de emblemen inmiddels ? Normaal vermeld ik altijd dat je de pootjes moet afbreken , en het embleem in de dop moet kitten , maar dat heb ik in jou geval vergeten blijkbaar ... maar mocht je ze niet willen , kun je ze alsnog retouneren . n.p. Gr peter |
Thnx :D Nog even doorgaan en dan polijsten maar :tongue:
Nee heb de emblemen nog niet passend gemaakt, maar dat gaat goed komen! Wat voor kit raad je aan te gebruiken? Gr, Marvin ;) |
sikaflex..:D
|
En weer een update'tje!
http://www23.brinkster.com/dnaracing/Rs_Project.htm Voor een lekkere gepolijste rand:D Grtz |
All times are GMT +1. The time now is 00:39. |