![]() |
Jetta styling producten
Quote:
kijk eens op 1 van deze 2 site's de eerste site verkoopt heel veel originele type aanduidingen, denk aan g60, wolfsburg emblemen, en Edition One stickers www.ruudsvwshop.com deze site heeft een paar kleine dingetjes, zoals achterlichten een een cup difuser voor op de jetta MKII www.nlpower.nl :tongue: |
wat had ik voor allemaal voor styling op mn jetta?
uhm - embleemloze grill - donkere koplampen - heldere knippers - G60 bumpers - G60 wielkasten en skirts - achterklep spoiler - zwarte achterlichten - enkele wisser - laser einddemper - kuipstoeltjes - witte brock B2 supercup velgen - witte striping langs de zijkant en wat van de laatste foto's voordat hij is verkocht: ![]() ![]() ![]() ![]() maar echt veel styling producten, achterlichten of koplampen etc. zijn er niet voor... |
Sjees ,wat een oud topic dit .................wie heeft dit uit het schroot gevist? :D
|
heefd een jetta styling nodig ............dacht het niet
|
Hier zou ik geen nee tegen zeggen :)
![]() |
Hey Jens, jij bent toch wel een paar jaartjes volwassener geworden sinds het begin van dit topic :) :)
|
Quote:
En de Jetta van Da_Black_Bull heeft inmiddels ook al heel wat meegemaakt... :cool: |
Quote:
:D |
damn die is oud.....
maare die witte engelse is wel te bruut!!! |
Quote:
STYLING :D ![]() maar na al die jaren toch nog steeds een trouwe gast hier op VF! mzzls! |
Yep, da's waar, nogsteeds trouwe gast!!
Die breezer taal, fantastisch :) |
over styling gespoken:
http://toronto.kijiji.ca/c-cars-veh...QQAdIdZ10327735 |
:eek: :eek: :eek: Kan je wel mooi zo'n amerikaanse kleine plaat achterop...... :woowoo: En kijk eens naar die winddeflectors op de ramen....... :tongue: |
ja maar de jetta van ons (Jens Arjen en ik) is nu weer in andere handen die zit meer op het vwforum.nl maar ging 'm volgens mij wel redelijk behouden.
Ferry |
Quote:
WHAAAAAAAAA! de forumsletta! :D |
zo kan je het wel zeggen :) ik mis 'm nu al wat betreft de fun. Nu rij ik helemaal anoniem door het leven en das ook maar saai....
|
jetta is toch wel net beter dan een golf er past meer rommel en onderdelen in de kofferbak
|
All times are GMT +1. The time now is 22:51. |