![]() |
Zoals zo vaak zijn sommige dingen een eigen leven gaan leiden/lijden . Uitdrukking die eerst een negatieve inhoud had is nu vernederlanst en " geaccpeteerd " .
Wil nog niet zeggen dat het door sommigen als belediging gezien kan worden . Maar zolang iemand hier het ook nog in zijn signature heeft staan kan ik mij de consternatie wel voorstellen : tot dat eventueel weggehaald is blijft de discussie er helaas ook Zelf ben ik toch soms vrij grof gebekt maar vind dat het hoge Achmed gehalte niet kan Als ik ergens een fout heb gemaakt dan hoor ik het graag :D |
De grote denkfout die hier gemaakt word is, dat Achmed automatisch een allochtoon is. Maar ik, als autochtone Nederlander, kan mijn zoon ook gewoon Achmed, Hassan of Mohammed noemen als ik zou willen. Ik zie de discriminatie er niet van in. :rolleyes:
En aan de andere kant, als je door je ,al dan niet verdonkerde, ramen naar buiten kijkt zie je de logica wel in van de constatering. Greetz Ron |
Ja niemand vind het wat......(dat hok)....... maar er zijn al zat personen die een bod hebben gedaan!!!!!!!!!
Nog ff en hij krijgt meer dan de vraagprijs. |
Ik moet zeggen, hij heeft er een hoop centjes in gepompt volgens mij.. :x
Die spinners en dat spuiten, koste een aardig geintje.. :p |
Quote:
Mee eens! Dank u. :goodpost: :woowoo: |
Quote:
om het in je signature te zetten, gaat idd beetje ver misschien. opmerking was puur om te stoken, dat doel is iig bereikt, het blijkt maar weer dat het hot item is.... vindt het wel een typisch nederlandse reactie, je mag een opel manta blijkbaar wel een sjonnie bak noemen, maar een bijvoorbeeld een mercedes 190 diesel mag je dan weer geen etiket aanhangen...... |
Ik begrijp best waar de term op slaat, en wil mezelf geen wereldverbeteraar noemen.. Maar soms erger ik me aan de gemakkelijkheid waarmee dingen opgeschreven worden, en wil ik er op wijzen dat dit ook negatief opgevat kan worden. Van mij mag je best etiketten plakken, maar weet wel dat je er mensen mee tegen het hoofd stoot.
|
als er ook maar "dit" is waar maar ook het woord discriminatie aan kan worden gehangen.. nounou, dan zijn we ineens allemaal heel erg fout bezig..
mi wordt er hier wel heel erg zwaar getild aan de woorden"achmed gehalte" homo's bejaarden gehandicapten, alles mag belachelijk gemaakt worden hier, maar oh wee, als die dan toevallig buitenlander is, want dan staan we meteen op de barricades, en schreeuwen we "discriminatie!" :mad: |
Quote:
WORD, probeer ik ook al een tijdje duidelijk te maken, kon alleen geen manier vinden om het tactisch te brengen, maar dat heb jij net gedaan :cool: |
Quote:
Dat is natuurlijk ook wel afhankelijk van het interpretatie vermogen van de lezer. |
ik vind het maar gezeik allemaal dit... iedereen mag toch denken wat hij wil.. als de een een corrado een achmed auto vind laat hem dat dan vinden en lees erover heen. maak je er niet druk om misschien heeft degene die dat vind wel een mening over iets wat jij ooit hebt gezegd of misschien wel over jou auto maar houdt hij dat ook voor zich.. dus gewoon over op houden allemaal en verder gaan hoe het eerst was zonder al dat gezeik over discriminatie enzovoort want is nergens goed voor!!!
|
All times are GMT +1. The time now is 21:56. |