![]() |
nou VWRopie, ik zou het wel weten...
samen met je meissie gezellig naar de meeting komen! |
Precies :D doe ik ook :D
|
dan neem er toch gewoon mee, hahaha gezelli
|
juist Ropie gewoon gezellig met je broer meegaan ;)
nieuwe lijst... 1. poloGT 2. ArjenE 3. Edition_One 4. edition_GTI 5. Dynamik 6. Stefan-golf-2 7. Corine 8. mauce 9. Ratfink 10. Johan polo classic c 11. golf-mk1-owner 12. MIVW 13. LuQ 14. Cor24 15. René 16. DeVicEofHeLL (onder voorbehoud, moet misschien werken) 17. VW_Driver86 18. NeFReT 19. KaRaKaN van polo forum 20. mondy van polo forum 21. AMDFreak 22. leon alacar kever ;) 23. marcel golf 3 24. sven golf 3 25. bert en loes golf 2 26. rocco met ? |
nieuwe lijst...
1. poloGT 2. ArjenE 3. Edition_One 4. edition_GTI 5. Dynamik 6. Stefan-golf-2 7. Corine 8. mauce 9. Ratfink 10. Johan polo classic c 11. golf-mk1-owner 12. MIVW 13. LuQ 14. Cor24 15. René 16. DeVicEofHeLL (onder voorbehoud, moet misschien werken) 17. VW_Driver86 18. NeFReT 19. KaRaKaN van polo forum 20. mondy van polo forum 21. AMDFreak 22. leon alacar kever ;) 23. marcel golf 3 24. sven golf 3 25. bert en loes golf 2 26. rocco met ? 27.audi a3 1.8t;) |
Heeft er iemand toevallig nog distributie beschermkapjes liggen voor een GTI 16v PL ??
Zo ja, pm dan ff voor de prijs, en of heeft mee genomen kan worden nr de meet. |
Hebben we er allemaal een beetje zin in? :D
|
@ audi A3 1.8t
bert ben jij dat met je gele waggie? |
28. Robert met G60 edition one
|
Quote:
neej sorry man ik ben melvin die eerst die blauwe polo had. ik heb een nu een goude audi;) ik onderhoud hem wel die gele;) |
Quote:
Die gele audi dat is toch een S3.. eigenaar van Casa? |
Quote:
haha bertje mocht willen dat die eigenaar was :D .. Volgens mij z'n pa Hij staat trouwens tekoop die s3 snelle bak |
Quote:
maar wie ben jij dan hus?;) of ken ik je nie;) |
Quote:
fred is de naam Ik reed in een blauwe gti 16v met bbsen eronder. Ik ken je in ieder geval niet... ![]() |
Quote:
was een hele goeie auto ;) ;) hahaha |
Quote:
en jou heb ik pas gesproken bij de banden concurrent tog? toen ik met de auto van polo gt bezig was. |
ik breng de mensen in zoetermeer dichter bij elkaar :D :woowoo:
hahahahaha |
Quote:
DR pologt :D |
Quote:
hahahahahaha! :hug: :woowoo: |
Het is van 12:30 tot +/-16:30 he?
Ik kom dan om 12:30 wel ff kijken, kan de rest van de middag niet (ivm visite) :( |
All times are GMT +1. The time now is 17:27. |