![]() |
Zondag in het eggie gezien en is echt een toppertje
|
heb de jouwe ook gezien lekker retro, ben alleen vergeten om nog wat stikkers bij je t halen.
|
Komt wel goed. Zeg maar wat je wilt en ik kan ze alvast wel apart leggen of bestellen. Voorlopig verkoop ik ze nog steeds.
|
eff een updeetje. het project is een beetje veranderd want de kever heb ik weggedaan dus kan ik me nu volledig storten op de golf. heb inmiddels weer wat nieuwe spulletjes erop gezet zoals een autobra :tongue: , iron cross ventieldopjes, heldere koplampen en nog wat kleine dingen. ik zal morgen wat foto's maken. verder zijn er nog wat plannen want ik heb wat schadetjes aan de auto die ik wil verhelpen, moet nog heldere knipperlichten hebben en een andere grill, ed. dus nog zat te doen.
mzzl sander |
nieuwe koplampen
nieuwe achterlichten ventieldopjes deurpinnen nieuw voorscherm nieuwe deur tijdens werkzaamheden oude scherm oude deur dit was het weer voor vandaag :rolleyes: |
nice!! weer als nieuw!
|
sow! dat heb je snel gedaan! ziet er weer goed uit ;)
|
Quote:
ja we waren vroeg terug van speed en stilzitten hou ik niet zo van. dus maar begonnen aan het voorscherm en dat ging vrij vlot op een paar verstopte boutjes na. :mad: de striping van de deur ging er vrij makkelijk af maar op het scherm is :drill: |
Quote:
ik weet er alles van... je had trouwens nog geluk dat je deze kant moest hebben, de andere kant is er niet heel afgekomen :( daar zat echt centimeters dik van die prut op.. schadebak geweest denk ik (weet ik eigenlijk wel zeker) wat voor schroefset heb je eigenlijk? v-maxx toch? en bevallen ze? ik heb nl afgelopen weekend 2 van zulke achterpoten gekocht voor de gti. staat nergens een merk op, maar lijken verdomd veel. |
hij ziet er egt mega strak uit, een voorbeeld voor andere hoor !!!
en die bra staat hem ook niet verkeerd ;) :tongue: :rolleyes: |
Quote:
bij mij zat er ook een dikke laag kit maar was volgens mij af fabriek zooi. schroefset is idd van v-maxx, bevalt prima alleen m'n onderkant vd auto vind het niet zo fijn :tongue: er staat trouwens bij mij ook geen merk op, maar boeit niet zo. hij is iig 12cm lager dan toen ik de auto kocht :cool: |
update auto is te koop wil wat anders :cool:
|
Heb nog wel een mooie jetta voor je te koop met webers.
;) |
Quote:
eerst de golf maar eens verkopen :rolleyes: |
dit project is inmiddels ten einde, ik heb de pirelli's verkocht en de golf ingeruild op een corrado vr6.
mzzl sander |
ik weet het een oud topic maar hier is mijn liefde voor vw allemaal mee begonnen, ik vond nog wat foto's van de dag dat de pirelli velgen eronder gezet waren.
![]() ![]() ![]() |
Sander, heb een half jaartje geleden de tweelingbroer met dikke bumpers gezien van deze:
![]() ![]() ![]() Reserve onderdelen op de achterbank, echte mk2-rijder! :D ![]() |
gaaf ding chris
|
Toen ik die rode mk2 van jou zag, laag met Pirelli's en die zwart rode achterlichten dacht ik dat ik even dat het dezelfde was. Zou wel grappig zijn geweest. :D
Enig idee wat er mee gebeurd is? Hierna had je die rode Corrado toch? Of was het een andere C? |
Quote:
nee klopt die rode corrado, nog steeds spijt van dat ik die ooit weggedaan heb :redface: en allebei de auto's zijn niet meer bekend bij het rdw :( |
All times are GMT +1. The time now is 23:23. |