Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK I (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=14)
-   -   Gespot Golf1 GTI Martin Schilder Alkmaar (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=18689)

hallie mk3 20-03-2006 22:58

ik heb deze auto van dichtbij bekeken en volgens mij is dit toch echt niet de originele laklaag hoor. er zitten ook nog gele konis op btw en als je hem bekijkt lijkt het echt net of die pasgeleden uit elkaar is geweest, alles is als nieuw ook de bodem en wielkuipen.

vwleusden 20-03-2006 23:04

Quote:
Originally Posted by Domi
Niet ieder1 vind 10J met racefietsbandjes erom heen mooi thom.

Gelukkig maar. Ik vind het wel mooi zo.

Als je dan toch oude stijl wil hebben moet je die heldere lampen er ook uit halen ;) :hug: Dat vind ik dan een moddervlek op een vlaggenschip.

Tommy 20-03-2006 23:19

en die motor... ;)

Domi 21-03-2006 05:15

Quote:
Originally Posted by vwleusden
Als je dan toch oude stijl wil hebben moet je die heldere lampen er ook uit halen ;) :hug: Dat vind ik dan een moddervlek op een vlaggenschip.

Die zijn er al lang uit ;)
Front is nu zo.

Black Devil 21-03-2006 10:56

Quote:
Originally Posted by hallie mk3
ik heb deze auto van dichtbij bekeken en volgens mij is dit toch echt niet de originele laklaag hoor. er zitten ook nog gele konis op btw en als je hem bekijkt lijkt het echt net of die pasgeleden uit elkaar is geweest, alles is als nieuw ook de bodem en wielkuipen.

Hij is ook als nieuw, is allemaal nog orgineel 61.000km altijd binnen alleen mooi weer enz

breadfan83 21-03-2006 11:03

Quote:
Originally Posted by Black Devil
Hij is ook als nieuw, is allemaal nog orgineel 61.000km altijd binnen alleen mooi weer enz

hahaha...
das nou echt n compliment !!!
als iemand je auto er te goed vind uit zien om nog origineel te kunnen zijn :D

jama...alles ziet er nog uit als... uhm... als nieuw? :tongue:

RK-GTI 24-03-2006 08:01

Quote:
Originally Posted by hallie mk3

moet je voortaan toch ff beter kijken :D Auto is in echte nieuwstaat, er is nix aan gespoten.

Thomas78 24-03-2006 12:25

Net ook even bij Martin Schilder langs geweest voor onderdeeltjes, en meteen de GTI eens bekeken. Ding ziet er echt super uit, is nog als nieuw. Staat trouwens nu op originele GTI wielen.

Reaper Kustoms 24-03-2006 13:21

hoe hoger de leeftijd, hoe hoger de banden, hoe hoger de rijhoogte... hahahaha

hml 24-03-2006 15:42

[IMG]http://[/IMG]
Quote:
Originally Posted by vw-maarten
Vandaag even een rondje Alkmaar gemaakt met de Golf en even langs de auto's van Martin Schilder Alkmaar.
Het zag er allemaal weer netjes uit met Seat op de nieuwe locatie van het complex.
En toen even naar de Golf V R32 kijken maar die heeft niet veel aandacht gehad.
Want toen ik binnenkwam zag ik daar een Zilvergrijze golf 1 GTI staan. :D :D :D
Zag er erg netjes uit ik denk eentje van rond 1977.
De oude tellers, zwarte stale bumpers, erg nette stoelen en volgens mij overgespoten.

Misschien iemand van hier?
Misschien dat nog meer mensen hem gezien hebben?

hml 24-03-2006 15:52

GTI bij Martin Schilder

De GTI bij Martin Schilder in Alkmaar is een origineel in NL geleverde GTI.
Auto is uit 1978, staat geheel in de 1e lak, heeft origineel slechts 62.000 km gereden en komt uit de 1e hand.
Verkeert in absoluut originele ongerestaureerde topstaat.
Sinds deze week hebben we ook weer de originele stalen GTI velgen gemonteerd.
Auto is 28 jaar lang gekoesterd.
De GTI is ingeruild bij Volkswagen dealer Martin Schilder in Alkmaar en niet te koop. er is al wel 15.000 € op geboden.
Staat puur ter decoratie in de showroom.

Met vriendelijke groet
Martin Lind
Verkoopleider Volkswagen Martin Schilder.

RK-GTI 24-03-2006 19:46

Quote:
Originally Posted by hml
De GTI bij Martin Schilder in Alkmaar is een origineel in NL geleverde GTI.
Auto is uit 1978, staat geheel in de 1e lak, heeft origineel slechts 62.000 km gereden en komt uit de 1e hand.
Verkeert in absoluut originele ongerestaureerde topstaat.
Sinds deze week hebben we ook weer de originele stalen GTI velgen gemonteerd.
Auto is 28 jaar lang gekoesterd.
De GTI is ingeruild bij Volkswagen dealer Martin Schilder in Alkmaar en niet te koop. er is al wel 15.000 € op geboden.
Staat puur ter decoratie in de showroom.

Met vriendelijke groet
Martin Lind
Verkoopleider Volkswagen Martin Schilder.

Tja, wie had dat ooit van Fred M. kunnen denken dat hij deze unieke Golf I GTI zou wegdoen. Jarenlang hebben we er in ieder geval binnen de club (GTI Club Holland) van kunnen genieten. Zelfs menig Duitser stond er bij onze meetings bij te kwijlen. Auto is ooit als 1e eigenaar door de vader van Fred aangeschaft.

In ieder geval is het een ´aardige´ showroomverfraaier!

Toch zeg kan ik maar 1 ding bedenken: ´Jammer, maar helaas´ ;)

de enige echte en dat al sinds 1983 ;-)

All times are GMT +1. The time now is 16:47.