![]() |
Quote:
Als je er rond een uurtje of 6 kwart over 6 bent is 't prima!! Ik kom meestal ook pas om kwartover of om half 7 aan kakken... |
oke zal er zijn...wil die reuzenschnitzel nu ook wel eens proeven :rolleyes:
|
Ik zie een nieuwe trend... :cool:
|
Quote:
:giggle: Is tie echt zo goed ?? Dan moet ik er ook maar eens aan geloven......stap ik van de kip "jakkie" af ! See u all tonight ! |
Ik zal nog wat leuke spulletjes meenemen om te verkopen, dus allemaal je spaarpot omkeren voordat je komt! :wink:
Wegens omstandigheden vandaag bodemprijzen!!! :cool: |
Quote:
hahahaha, spaarpot is leeg !! Zeker na dit weekend, en vanavond krijg ik mijn dropped spindles : :jacks: @ Hanz, neem jij nog de pinkerglaasjes mee ?? :hug: |
Quote:
ik had al zo'n mooi bod gedaan op marktplaats voor die koch grilletjes.... :cool: |
[@ Hanz, neem jij nog de pinkerglaasjes mee ?? :hug:[/QUOTE]
auw das nou net het enige wat niet in de auto ligt en ik kom niet meer thuis... van het weekend bij retromania??? is dat ook goed |
TOT ZO IEDEREEN!!! Wordt weer gezellig... en het weer zit weer mee (ff afkloppen ;) )
|
Heb ik nog iets gemist gisterenavond? Kon er helaas niet bij zijn :(
|
nee hoor alleen mooi weer lekker eten hoop leuke auto's en lekker beetje ouwe hoeren, maar verder nix.... :D :D
|
was weer gezellig en het eten was ook weer lekker :D
leuke wagens weer volgende keer kom ik weer met de alacar kever ;) die was nu effe kapot... tot volgende maand... |
Het was weer SUPER gezellig! Bedankt voor jullie komst!!
Mooi weer en echt een hele dikke opkomst, zeker wel 50 luchtgekoelden en een leuke opkomst van de New Beetle Club :twisted: Ik heb natuurlijk weer de nodige plaatjes geschoten. Hier een klein voorproefje, maar check AirMighty.com voor de rest van de 70 foto's! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Meer dan 70 foto's op AirMighty.com ...enjoy! |
All times are GMT +1. The time now is 06:26. |