Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Nederland-Portugal,wees er maar niet blij mee (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=22280)

LinnieTDI 26-06-2006 12:34

Ik heb wel weer een puntje met poulen :D
Had Portugal laten winnen...alleen wel met 2-1 maja een punt is een punt :woowoo:

Berserker 26-06-2006 12:48

t enige probleem nu is:

vwleusden 26-06-2006 12:54

:rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:

Super die van Fokke en Sukke

volksfahrer.nl 26-06-2006 13:04

Quote:
Originally Posted by evilnyntje
Voetbal sucks! Oranje is toch geen team, eindelijk is al die onzin weer over. Ben ik de enige die blij is :)

Nee hoor! :iamwithst

:wee:

Pedaalemmer 27-06-2006 08:14

Quote:
Originally Posted by nu.nl
Cruijff acht Verdonk medeschuldig aan uitschakeling

Uitgegeven: 27 juni 2006 08:37
Laatst gewijzigd: 27 juni 2006 08:56

RIJSWIJK - Minister Verdonk van Vreemdelingenzaken is medeschuldig aan de uitschakeling van het Nederlands elftal in de achtste finales van het wereldkampioenschap voetbal in Duitsland. Dat beweert Johan Cruijff dinsdag in zijn column in De Telegraaf.

De voetbalgoeroe van Nederland doelt op de afwezigheid van Salomon Kalou bij Oranje. Verdonk weigerde de aanvaller uit Ivoorkust versneld een Nederlands paspoort te vestrekken, waardoor hij moest afzien van een zekere plek in de WK-selectie van bondscoach Van Basten.

"Nederland had te maken met een situatie, dat als Arjen Robben en Robin van Persie niet in de wedstrijd zaten, er geen alternatief was. En die hadden we met Salomon Kalou wel kunnen hebben", schrijft Cruijff. "Ik wil er vooral mee zeggen dat een minister er is om het landsbelang te dienen en dat heeft ze duidelijk niet gedaan".

Impuls

Cruijff gaat nog een stapje verder. Verdonk heeft met haar negatieve besluit de hele toekomst van het Nederlandse voetbal een slechte dienst bewezen. "Dankzij haar krijgt de doorgroei van het nationale elftal geen extra impuls. De ploeg is volop in ontwikkeling en als er straks nog zo'n twee Ã* drie spelers uit Jong Oranje doorbreken, dan ziet de toekomst er richting het EK 2008 goed uit. Daarom is het zonde, dat je dit niet extra kan stimuleren met de aanwezigheid van een supertalent als Kalou".

De jonge aanvaller die afgelopen seizoen furore maakte bij Feyenoord, heeft inmiddels een contract getekend bij het Engelse Chelsea.

Conclusies

De oud-voetballer en -trainer van onder meer Ajax en Barcelona vindt eigenlijk dat de VVD-bewindsvrouw moet opstappen. Cruijff: "Ik vergelijk het maar even met een technisch directeur van een profclub. Als een grote speler van het kaliber Kalou zich bij mijn club zou melden en mijn manager stuurde hem weg, dan kon hij daarna zijn conclusies trekken. Dat geldt dus ook voor Verdonk

oke nederland is uitgeschakeld...maar om nu een minister de schuld ervan te geven omdat kalou te lui was om een integratietoets te doen gaat wel heel erg ver :chair:

maartenunplukt 27-06-2006 08:17

Cruijf is toch ff de kluts kwijt als ik dat zo lees.

Tapestaartje 27-06-2006 09:27

Dit is idd niet echt "logisch"....

:)

Der Typ Siebzehn 27-06-2006 16:16

Quote:
Originally Posted by Pedaalemmer
oke nederland is uitgeschakeld...maar om nu een minister de schuld ervan te geven omdat kalou te lui was om een integratietoets te doen gaat wel heel erg ver :chair:

hahaha, die Cruijff, "het landsbelang dienen" (voetbal is oorlog???) vanwege een voetballer versneld de NL-nationaliteit te geven met als doel om die zo snel mogelijk bij oranje in te zetten, die is goed :thumbup:
Ja, zo zijn die voetalmanagers en voetbalprofessoren(niet alleen nederlandse trouwens), steeds anderen de schuld geven als het mis gaat.....

millie 05-07-2006 23:13

Portugal mag weer naar huis!:D

Slaperig spelletje,2de helft.
Met 1-0 achterstand voetbalt nederland beter.

Maar goed ik kan weer rustig slapen en de portugese uitlachen.:D :D

Pedaalemmer 06-07-2006 07:42

Quote:
Originally Posted by millie
Portugal mag weer naar huis!:D

Slaperig spelletje,2de helft.
Met 1-0 achterstand voetbalt nederland beter.

Maar goed ik kan weer rustig slapen en de portugese uitlachen.:D :D

naar huis...pff ze mogen nog een wedstrijd..tegen de duitsers, dat word kiezen wie zie je liever verliezen, de duitsers? of de portugezen die in een slachtpartij nederland hebben uitgeschakeld......

millie 06-07-2006 12:23

O ja k*t,de play off.

Ach dat kan me niet zo veel schelen,ze gingen voor goud en die hebben ze niet gekregen.:D
Dus van mij mogen de portugese winnen.;)
En daar mee 3de worden.

vwleusden 06-07-2006 15:33

Dat wordt de wedstrijd van de schwalbes... vooral die Ronaldo, hij heeft op een goeie toneelschool gezeten.

Brazen 06-07-2006 15:39

Quote:
Originally Posted by vwleusden
Dat wordt de wedstrijd van de schwalbes... vooral die Ronaldo, hij heeft op een goeie toneelschool gezeten.

Kerel kan ook zo goed janken!!!! Hij schijnt het goed te doen in de "gay-scene" (niet verwonderlijk ook :D

airy 06-07-2006 15:45

deutschland geht raus hehehe *****

millie 08-07-2006 22:01

Ai ai portugal!!

Patit maakt eigen doelpunt!
Dat is om je dood te schamen!:chair:

Vergonha para portugal!(voor de portugese onder ons)

vwleusden 08-07-2006 22:46

Portugal

Erwin G60 08-07-2006 22:48

Gelukkig heeft duitsland gewonnen:D

Der Typ Siebzehn 09-07-2006 11:49

Quote:
Originally Posted by airy
deutschland geht raus hehehe *****

zeg, gaat het een beetje? De 2e wereldoorlog is inmiddels al 61 jaar geleden ten einde gegaan, en zonder "*****" zou er waarschijnlijk nooit volkswagen hebben bestaan.......

millie 09-07-2006 12:13

Dan was het meschien de nederlanders geweest die vw heeft uitgevonden.:D

evilnyntje 09-07-2006 12:18

Quote:
Originally Posted by Rene´
zeg, gaat het een beetje? De 2e wereldoorlog is inmiddels al 61 jaar geleden ten einde gegaan, en zonder "*****" zou er waarschijnlijk nooit volkswagen hebben bestaan.......

En de Autobahn!

All times are GMT +1. The time now is 07:13.