![]() |
Ik heb wel weer een puntje met poulen :D
Had Portugal laten winnen...alleen wel met 2-1 maja een punt is een punt :woowoo: |
t enige probleem nu is:
![]() |
:rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:
Super die van Fokke en Sukke |
Quote:
Nee hoor! :iamwithst :wee: |
Quote:
oke nederland is uitgeschakeld...maar om nu een minister de schuld ervan te geven omdat kalou te lui was om een integratietoets te doen gaat wel heel erg ver :chair: |
Cruijf is toch ff de kluts kwijt als ik dat zo lees.
|
Dit is idd niet echt "logisch"....
:) |
Quote:
hahaha, die Cruijff, "het landsbelang dienen" (voetbal is oorlog???) vanwege een voetballer versneld de NL-nationaliteit te geven met als doel om die zo snel mogelijk bij oranje in te zetten, die is goed :thumbup: Ja, zo zijn die voetalmanagers en voetbalprofessoren(niet alleen nederlandse trouwens), steeds anderen de schuld geven als het mis gaat..... |
Portugal mag weer naar huis!:D
Slaperig spelletje,2de helft. Met 1-0 achterstand voetbalt nederland beter. Maar goed ik kan weer rustig slapen en de portugese uitlachen.:D :D |
Quote:
naar huis...pff ze mogen nog een wedstrijd..tegen de duitsers, dat word kiezen wie zie je liever verliezen, de duitsers? of de portugezen die in een slachtpartij nederland hebben uitgeschakeld...... |
O ja k*t,de play off.
Ach dat kan me niet zo veel schelen,ze gingen voor goud en die hebben ze niet gekregen.:D Dus van mij mogen de portugese winnen.;) En daar mee 3de worden. |
Dat wordt de wedstrijd van de schwalbes... vooral die Ronaldo, hij heeft op een goeie toneelschool gezeten.
|
Quote:
Kerel kan ook zo goed janken!!!! Hij schijnt het goed te doen in de "gay-scene" (niet verwonderlijk ook :D |
deutschland geht raus hehehe *****
|
Ai ai portugal!!
Patit maakt eigen doelpunt! Dat is om je dood te schamen!:chair: Vergonha para portugal!(voor de portugese onder ons) |
Portugal
![]() |
Gelukkig heeft duitsland gewonnen:D
|
Quote:
zeg, gaat het een beetje? De 2e wereldoorlog is inmiddels al 61 jaar geleden ten einde gegaan, en zonder "*****" zou er waarschijnlijk nooit volkswagen hebben bestaan....... |
Dan was het meschien de nederlanders geweest die vw heeft uitgevonden.:D
|
Quote:
En de Autobahn! |
All times are GMT +1. The time now is 07:13. |