![]() |
yup :D
maargoed, nog 1 a 2 weken dan kan het project GTD van start :D |
jeps heb je er al zin in :P
heb ze vandaag beide gewassen :P |
![]() de gtd mooi gewassen en originele koplampen alvast erin ![]() ![]() ![]() en me witte rat met nu de smoke kruis koplampen en 2dezelfde witte knippers ook zonder oranje plaatjes :D |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() dak en voorruit parafaan is nu ook zwart |
heb er zeker zin in man :D me kamer begint een beetje vol te raken met spullen ervoor hahahah :D en ik heb een GROTE kamer ;)
|
haha beter je hebt al heel wat inverzameld ja ;)komt wel goed ermee
|
yuup inderdaad het komt allemaal goed met de GTD :D
en en en nog leuke nieuws is dat me polo gerepareerd wordt as dinsdag dus die gaat weer rijden binnenkort :D |
![]() ![]() ![]() me project ratlook :P velgen omgeruild ![]() ![]() ![]() en de gtd nu met 16inch haha :P |
whow lijkt meteen een andere auto ! echt netjes ! :rock:
|
haha welke van de 2 dan haha
|
die gtd sorry i forgot
|
no doubt, dit topic heeft de meeste foto's...en dat al na 3 pagina's....
|
haha sorry beter teveel foto's dan te weinig toch ;)
|
no shit....
|
das zeker geen shit haha :P
|
hahahah :D GTD GTD GTD GTD GTD :D hahahahah
|
zit niet mee met beide van de gtd de ene lekkage verholpen lekt ie weer ergens anders
en me v-snaar heeft ie ram kapot getrokken :S nieuwe heb ik al liggen nu effe wachten op het weer :P en me ratlook golf versnellingsbak is stuk staat al 2weken stil ga als het goed is morgen een andere 1.3 ophalen voor donor voor de mijne en heb me Old skool platen en old skool sticker voor op de achterruit zal morgen foto's enzo maken ervan :P |
en de donor 1.3
![]() ![]() ![]() ![]() |
Quote:
al 2 dagen heerlijk Sleutel weer :D :chair: ik spreek je wel over msn gappie ;) ALs je online komt hehehe |
uppie
|
All times are GMT +1. The time now is 05:27. |