Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   swallowtail 5 deurs 1975 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=23861)

OrginalOldskool 28-08-2006 18:21

Ik vind het ook jammer maar ja wat doe je eraan maar zo te zien in Belgie vinden ze dat mooi en dan denken ze niet na dat het eigelijk een zeldzame auto is die je origineel moet laten

DeNB3rt 28-08-2006 19:35

In belgië vinden ze dat niet mooi...

ArjenE 28-08-2006 23:24

nou... mooi gelast hoor :) (of is het met popnagels gedaan? :D )

ff plamuren en klaar! :rolleyes:

breadfan83 29-08-2006 13:56

Quote:
Originally Posted by ArjenE
nou... mooi gelast hoor :) (of is het met popnagels gedaan? :D )

ff plamuren en klaar! :rolleyes:

da's een nieuwe rage Arjen, de Frankenstein-look

die jongen moet je ook alles drie keer uitleggen he :tongue:

René 29-08-2006 14:05

je kunt het ook anders zien.... hij stond echt al een aantal jaar buiten in weer in wind bij Reinders op het plein.....rust roest....dus wat nou erger is?

einzer 29-08-2006 14:18

Setje dikke bumpers of quartet set en klaar is kees.......

Gert 29-08-2006 14:23

Quote:
Originally Posted by René
je kunt het ook anders zien.... hij stond echt al een aantal jaar buiten in weer in wind bij Reinders op het plein.....rust roest....dus wat nou erger is?

Als dat waar is kan die beter ermee rijden dan buiten staan wachten op de shredder

breadfan83 29-08-2006 15:17

maar ik blijf erbij, dit baat geen enkele auto
zo gaat ie alleen maar verder achteruit

dit zijn die auto's die 't voor mensen zonder kennis van zaken gevaarlijk maken een oude auto te kopen. aan de buitenkant ziet ie d'r dalijk netjes uit, maar onder die nieuwe platen staat alles op instorten

't is niet alleen zonde van de auto die zo wordt "vernaggeld", maar ook van het geld en de tijd die in de auto wordt gestoken
doe 't dan in een keer goed, dan heb je d'r zelf ook veel meer, en vooral veel LANGER, plezier van

het is iig altijd beter dan de shredder, maar zonde blijft 't toch!
en wat we zeggen zal ook alleen maar goed bedoeld zijn, ook al komt 't d'r af en toe niet zo goed uit (jaja, haal frankenstein maar weer aan ofzo :D )

hoop gewoon dat je tot inkeer komt, en alsnog besluit 't zaakje grondig op te knappen.
het werk dat je d'r nu in steekt betaalt zich later ook wel weer uit
zij het niet financieel, dan is 't in het aantal jaren dat je d'r zelf plezier in hebt
iig succes d'r mee

Der Typ Siebzehn 29-08-2006 17:05

Quote:
Originally Posted by OrginalOldskool

:gives:

Moroder 29-08-2006 17:37

Quote:
Originally Posted by Kelt @ Cleaned.be
Dit wordt wel allemaal door mij gedaan he (ben geen carrosier ook ni van opleiding )
heb al meerder wagens gerestoreerd en nooit klachtebn gehad nadien
Dit is ongeveer mijn 15de denk ik , dus als je het beter kan mag je gerust komen helpen he

Uhm een mens leert toch door ervaring? Iedereen heeft een kijk van wat goed en slecht is. Maar hoe was het in vredesnaam bij de eerste auto dan wel niet? :confused:

Arnaud 29-08-2006 17:45

@Moroder, volledig mee eens. Kelt is denk ik een man die zich door niemand de les wil laten lezen. Hij hecht meer belang aan "alles zelf doen" dan aan een goed uitgevoerde restauratie, desnoods door een ander.
Als je doorleest in het Cleaned-topic kom je er zelfs achter dat hij al aan het nadenken is om hem in een volledig andere, niet-originele kleur te spuiten... :(

Moroder 29-08-2006 17:49

Quote:
Originally Posted by Arnaud
@Moroder, volledig mee eens. Kelt is denk ik een man die zich door niemand de les wil laten lezen. Hij hecht meer belang aan "alles zelf doen" dan aan een goed uitgevoerde restauratie, desnoods door een ander.
Als je doorleest in het Cleaned-topic kom je er zelfs achter dat hij al aan het nadenken is om hem in een volledig andere, niet-originele kleur te spuiten... :(

Tja maar niet iedereen hecht evenveel waarde aan zeldzaamheid. Het is dan toch jammer dat je zo'n auto uitkiest, en niet een Golf 1 van '83. Dan heeft hij ten eerste een auto die minder zeldzaam is, en ten tweede een auto waar minder aan gelast hoeft te worden.

Maarja, laten we hem vertellen dat de kraan op de gasfles niet voor de grap erop zit, en dat die ook open kan :D .

Arnaud 29-08-2006 17:53

Vertel hem dan ook even dat je met een flex ook (plaatwerk) kan snijden, en niet alleen maar (laspikken) afbramen. :D

All times are GMT +1. The time now is 22:34.