![]() |
Kabeltje voor je telefoon????
Gewoon foto maken en naar je eigen email sturen en hopla daar heb je een foto. Rene (tiefleger) |
Quote:
Die daily is het probleem niet, eventueel geloven we dat nog wel. :iamwithst Die verzameling, daar zijn we zacht gezegd razend benieuwd naar en wat je al hebt gehoord, men wil wel uit elke hoek van het land komen om je even te helpen met de foto's. Want laten we eerlijk zijn, iemand die zo graag over zijn collectie praat wil deze ook wel even met deze schare autoliefhebbers delen, toch? :hug: |
Quote:
dus je hebt een goeie digitale camera maar je zoekt een kabeltje voor je telefoon???? Kerel, pffff wat ben jij triest, niet net toevallig Netwerk gekeken? Pas je zo tussen allemaal mensen die in een droomwereld leven.. |
@berserker, dat jij dat nog kon lezen zonder leestekens ;)
|
Haha, hijs fijn.
Maar daarstraks had je geen camera (terwijl je al foto's had geschoten :S) en nu heb je wel weer een camera en die is goed maar daar wil je geen foto's mee maken dus ga je de telefoon gebruiken maar daar heb je geen kabeltje meer van? Gebruik dan die camera, das makkelijk! Ben erg benieuwd, net als de rest! |
:tongue: :rock:
|
|
Het zijn niet allemaal Vwtjes hoor ook : Ik spaar auto's van de jaren 70 en ook
Datsun 100A Opel Ascona B Opel Kadett C Ford Capri 2 Ford Fiesta 1 Mazda 323 Audi 80 Mitsubishi Celeste En nog wel een paar het zijn er wel veel maar ik heb ze in die tijd met mijn broer opgespaard ik kon ze goedkoop komen in de in de jaren 80 en begin jaren 90 ik kocht ze als opknappers allemaal en ik heb ze in gestald zodat ze daar oud konden worden en in de toekomst ooit te verkopen of een restrauratie Maar offtopic dit Slotje aangevraagd! |
dat is zwak, wij zijn ook wel geïnteresseerd in andere merken auto's..
Of je ze nou hebt of niet, je laat het nu wel overkomen dat je ze niet hebt :( erg jammer |
Want?
Edit: Kev de bis mich net veur hahahah |
Quote:
Nee toch? :( Ik begin nu toch ech wel benieuwd te worden naar je verzameling! |
Quote:
Heee, doe mij hier eens foto's van !! Kheb zelf een Capri 1 uit 1972, vandaar ... |
Quote:
En als je dan toch bezig bent, maak dan gelijk foto's van de rest! :tongue: |
Hoe is die audi 80 eraan?? Ik heb nog een winterauto nodig :D
|
Lijkt me sterk dat je überhaupt geen foto's hebt van (een van) de auto's.
Maar je hebt natuurlijk wel normale foto's maar geen scanner zeker?? |
Quote:
Kan je daar gelijk je nieuwe velgen onder plaatsen! :woowoo: :D |
Quote:
Jazeker! :D |
Quote:
Dus om verdere escalatie te voorkomen.. |
All times are GMT +1. The time now is 06:10. |