Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Meetings verslagen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=49)
-   -   Hoogeveen Meeting (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=2473)

Marco 18-04-2004 23:15

Idd Gert, viel mij ook erg op, allemaal YA kentekens :)

Peter zie je dat, die tong raakt je velg....

Petje af voor de organisatie

evilnyntje 19-04-2004 07:11

Quote:
Originally Posted by Tommy
Was inderdaad een leuke meeting, wat een belangstelling... prachtig! :D

Met een dikke 20 auto's al uit Heerenveen, na het nuttigen van een door Ans verzorgt bakje, en de cake die lennart mee had genomen.... reden we naar Wolvega. Ik telde zo snel als ik telde zown 24/25 auto's toen we vanuit Wolvega verder gingen.... en bij de Texaco.... et stond al zo goed als vol.... komen er nog een stuk of 30 auto's aanrijden... was echt geweldig!

Mooi weer getroffen, genoeg eet en drink faciliteiten... kon ook fijn even mijn handen wassen na het super onhandig opeten van mijn hamburger... en op de verschillende tereinen/parkeerplaatsen was het niet dood.. wat me enigsinds verbaasde.

Helaas de digitale camera vergeten... maar oke... das vaste prik aan het worden.

Wel jammer dat ik eigenlijk niet echt veel bekenden heb getroffen... Heb Ans en Ronald weer eens gezien.. Met Dennis nog de hand geschud... en weet nu wie Marco en Berend zijn...

Maar bijvoorbeeld Gert niet gezien, wel op een foto, of de forumbeheerders.... Tjaap bijvoorbeeld... en ik zou Marc nog eens de hand schudden. Heb wel een paar bekende gezichten zien lopen nog... Sabine... wie kent haar inmiddels niet... maar of ze mij kent... Tento en Chris gezien... maar verder niet gesproken....

Maar het was zeker de moeite waard, en vond het wel fijn zo 'in de buurt' nog geen uur rijden... en das voor het eerst.. ghehe

Volgende keer wel beter voorbereiden... te koop papiertje, met tel. nummer en mail-adres.... prijs misschien.. ghehehe... Naja... volgende keer beter..

Volgens mij was je te vroeg weg :)

Zestienkleppen 19-04-2004 07:54

echt veel leuke dingen gezien en ben definitief verliefd op de golf 1 (cabrio) netzoals m'n vriendin. Die gaf bij elke auto luidkeels haar mening (als alles onder de motorkap verchroomd was: Goh, en het is nog schoon ook!) zodat ik me prima vermaakt heb. Niet echt gelet op gezichten, wel op auto's (Tommy, leuke bak hoor!) en die waren er genoeg.

hulde aan de organisatie!

Pedaalemmer 19-04-2004 08:24

Quote:
Originally Posted by evilnyntje
Volgens mij was je te vroeg weg :)

dat wou ik ook maar ff zeggen ;)

SplitBien 19-04-2004 09:02

Errug leuke dag!!
Jammer dat de kefâh zaterdag stuk ging en ik met de golf "moest"....
Gezellige dag, niet al te koud en niet te warm, lekkere friet, en veeeeeeeeeeeeel mooie auto's!!
@Skywalker: leuk je ff gesproken te hebben en gefeliciteerd met de prijs, die heb je echt verdient!!! Ik had je fotoalbum nog ff door gebladerd, errug leuk gedaan!!!!
Trouwens ook een mooie foto van mijn auto die je gemaakt hebt! Thnx!
@Tommy: nee sorry, ik heb jou niet gezien, ik heb ook echt geen idee hoe je eruit ziet..... Zal de volgende keer beter opletten en mocht ik je dan voorbij lopen moet je maar ff een gil geven!!
@Gert: Leuk om je ff weer gesproken te hebben, dat is alweer een tijdje geleden! Ik hoop dat jou ovaaltje snel voor je deur staat zodat je kan beginnen met knutselen!!
@Crosne: BEDANKT!!!!!!! Je weet wel waarvoor!
@Marco: Bedankt namens Alvin voor de kleppendeksel, hij was er helemaal gelukkig mee!!
Jammer dat op de terug weg ook de golf het begaf, een bougies kabel was door midden gebroken, gelukkig was ik al bijna thuis... Maar jammer dat ik nu 2 kapotte auto's thuis heb staan en dat ik vanmorgen er weer errug vroeg uit moest om bob naar zijn werk te brengen zodat ik de vr6 mee kon nemen..............
Vanavond alle problemen met de golf hopelijk opgelost.
Helaas ook mijn digi vergeten dus geen foto's deze keer............. :mad:

Heleen 19-04-2004 09:10

Ik heb Tommy dan weer wel gezien... maar hij mij weer niet :D Ik heb al mijn bekenden weer gesproken, alleen Pieter helaas gemist dus de cd's zijn niet overgekomen, maar ja, dat komt nog wel een keer. Jetta zag er nice uit trouwens Tommy :cool:

Pedaalemmer 19-04-2004 09:39

1 Attachment(s)
Jammer dat ik te laat was...maarja.....twas druk zat toen ik er was :D...
terugweg..met 4 golfjes 2 en een dikke golf 3 terug gereden...mooi om te zien...

was wel weer ff 4,5 uur in de auto zitten..maar ja in me golfje vind ik dat niet erg...:D

Oliver® 19-04-2004 10:11

Foto's van hoogeveen staan online op www.vwfanatics.nl.

Er waren veel mooie auto's. Echt een supermeeting. Oh ja, Tommy dat interieur van jou ziet er echt gaaf uit! Strak werk!

3 Jetta's type 1 gezien! Alleen jammer van die met die G60 bumpers, die rookte een beetje hard!

Speedlaw 19-04-2004 11:07

Was top, heb het wel naar m'n zin gehad. Maareh... misschien volgend jaar op een groter terrein? Die Gamma parkeerplaats bij de snelweg van Hoogeveen zag er ook wel als een kanshebber uit...

Maar goed, hier de foto's (zo'n 120):

Lowdub @ Hoogeveen.

en een sample (super!):

SplitBien 19-04-2004 11:11

die type 1 was echt GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF!!!
De winnaar van de dag als het aan mij lag!!

SplitBien 19-04-2004 11:18

Yoepie, de mijne stond ook bij de laatste link!!

SplitBien 19-04-2004 11:19

en die van bob ook!!

Speedlaw 19-04-2004 11:22

Jaaa... met die sticker op de ruit was 'ie moeilijk te missen Sabine! Ik dacht 'die naam ken ik ergens van...' en inderdaad.

:D

SplitBien 19-04-2004 11:25

haha ja klopt, hij was iets groter uitgevallen dan ik verwacht had :rolleyes: maar ik dacht laat ik hem maar opplakken anders loopt iedereen me weer voorbij, en nu liep ik iedereen eens een keer voorbij!! haha!!!! :D

Richard 19-04-2004 11:40

hee speedlaw...de oettinger heb je ook op de plaat gezet zie ik..

MaceNL 19-04-2004 11:42

Mooi ding idd

Tjaap 19-04-2004 11:44

Quote:
Originally Posted by Tommy
Tjaap bijvoorbeeld.....

op het moment dat je aan kwam rijden nog gezwaaid, vlak voor de poort. Marco gelof ik sprong nog de weg op, maar je ontweek hem en keek niet eens op... ;)

Christiaan 19-04-2004 11:49

En je komt gert ook overal tegen :D

Gert 19-04-2004 12:24

Mijn persoonlijke Hoogteveenpunt
Zonder YA kenteken :)

@ Christiaan : en dan hebben sommigen me nog niet gezien .... zelfs Jaap en Marc waren wakker genoeg daarvoor .

SplitBien 19-04-2004 12:26

Wat een kop!! haha :D

All times are GMT +1. The time now is 14:00.