![]() |
![]() en gemonteerd..! ff strak maken en na de spuiter met dat spul :D |
gaat helemaal goed komen robbedoes :thumbup:
|
Quote:
ckers robbie :cool: ff wat foto's van c2's ( doe dit 1 keer nooit weer klote werk :screwy: ) ![]() ![]() ![]() ![]() greetz :tounge: |
ziet er goed uit rob!! ik kan niet wachten tot je auto klaar is :cool:
|
"]
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() :thumbup: |
hey rob,
Ziet er allemaal zeer strak uit, echt mooi. Veel succes en plezier er nog mee gr siem |
hey rob,
Ziet er allemaal zeer strak uit, echt mooi. :thumbup: Veel succes en plezier er nog mee :) gr siem |
@siem thx :cool:
@ andere siem thx :D :D :D |
heb je foto's van de bling bling c2's en dan reageert niemand meer :D
iederee aan het kwijlen ofzoo :tongue: :tongue: ;) |
nee hoor dat kan beter!! :D
hahaha nee joh geintje, ziet er goed uit! alleen zou ik hem niet gaan rollen die golf van je... zonde man |
Quote:
foto's kunnen beter :tongue: haha ja als ik nou is een hoop geld zou gaan winnen in de lotto ofzo dan gaat ie heel rap na de spuiter :D :D |
ff weer een update vanaf hier :D
c2's liggen bandjes omheen ( 195 40 zr16 ) zijn bijna klaar :rolleyes: alle onderdelen die gespoten moeten worden liggen klaar seat highline interieur gemonteerd ( altans de achterbank stoelen komt in de loop van de dagen) adapters worden gedraait zodra ik bouten heb gevonden :mad: heb er 1 voor voorbeeld maar wil bredere en moeten precies de goede breedte worden :cool: nieuwe toplagers liggen klaar en de bumpstops worden rondom verwijderd moet nog lager komen met de c2's maar weinig foto's van dit alles want camera heeft het opgegeven :( ![]() op dit moment: nog niks veranderd :redface: ![]() ![]() ![]() meerdere foto's volgen :thumbup: |
![]() ![]() ![]() worden nog gepoetst enzz komt wel :cool: |
joo wat wat nu de dikte voor de adapterplaten ook alweer?
|
Ziet er allemaal erg goed uit Rob :thumbup:
Interieur btw ook erg netjes. Als de c2'tjes d'r onder steken kom ik nog wel eens weer langswippen om de veranderingen eens irl te bekijken;) Suc6 ermee. |
ff los eronder gezet :D
![]() ![]() ![]() ![]() interieur ook af..! ![]() ![]() ![]() wat vinden we ervan :wink: :?: |
nice ;)
Interieur echt supermooi !! |
@ pjvlg60 :tongue:
thx kerel..! jouwne ziet er ook strak uit zo :thumbup: en je heb pm |
weinig reply's hiero niet onder de indruk cker:P
|
ziet er allemaal zeer netjes uit rob, puik werk :thumbup: . Zal binnenkort eens langswippen als je alles erop en aan hebt ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 09:20. |