![]() |
Quote:
Heb ik nog een bv voor je:D ![]() ![]() HaHa...Low and Slow!!That's the tempo!! |
Zoiets jah! Iets minder accesoires en andere wielen en dan isset em :D
|
Quote:
Dat ding is SUPERVET !!! |
Quote:
Zoals de mijne moet worden dan :) Deze is ook supervet idd! Mijne word anders, dat bedoelde ik te zeggen Addicted! Zeker al andere motorklep en geen 911 koplampen enzo :) |
Hoezo andere motorklep? Dit is pre 67...
Koplampen vindt ik ook minder en de sunvisor is jakkie bah! |
Deze klep is met T-handle en ik heb er een zonder. Derhalve wel een lange...
Het "neusje" op mijn klep is iets kleiner ook. |
Dat kan niet volgens mij.
Wel platter en langer..... Dit is het kleinste model neusje (kenteken verlichting) |
Bedoel het neusje op de klep, niet het verlichting-neusje! Zal wel eens een foto opsnorren :)
|
Ja psies, die op de foto is een semi-W
Dan loopt het middengedeelte iets wijdt uit richting het "eitje" Jij heb er gewoon 1 die rechtdoor loopt tot aan het eitje, zoals de meeste op de kever hebben, met drukknop ipv t-hendel ! |
Een oranje vw is altijd goed! :rolleyes:
|
en een sunvisor is een sexy item :)
|
Quote:
Al gimmics are the shit!! Hoe meer hoe beter!!! Dus ook sunvisors als je het mij vraagt :biggrin: :biggrin: ::Hang loose:: |
Mijn idee, hoe meer je er aan hangt hoe beter !!
Maximale opties op je kever :D |
Quote:
Jups! Joe snappen het wel :D En dan hoort daar eigenlijk een breed verlichtingsbalkje op, en ik zet er een neusje (eitje) op :) |
Mooi ding.
Alleen jammer dat hij niet weet dat die afstandindicatorstaafjes(mooi scrabble woord) op de hoek van de bumper moeten en niet op je spatbord. |
Quote:
Ooh dat neusje... :rolleyes: Dat heb ik ook gedaan. Later model klep met klein neusje erop :) Staat prima en valt niet eens direct op |
Meende het al te zien bij jou keef...
|
uhmmm tjek die spiegel. Spiegel met wimper?
|
Quote:
Nee hoor bkz! Ze werden zeker ook op het rechter voorspatbord geplaatst.... |
Quote:
bkz? is dat een nieuwe variant van de gekke koeien ziekte die je me daar toewenst :D |
All times are GMT +1. The time now is 10:09. |