![]() |
mooie foto , was wel ff schrikken toe die vast liep . :D
volgende week nog lager :cool: . wordt omrijden dus |
wie laag wil zijn moet omrijden !!!!
|
Er zijn weer wat dingen veranderd aan de jetta , dus weer tijd voor een update .
Zondag een setje verbreed staal 7,5 en 8,5 J 14 ' wezen halen bij black devil . Eerst de velgen gepast en een proef rondje wezen sturen . Het paste allemaal perfect zonder aan te lopen . Conclusie .... zakken dus :D . De voorpoten staan nu op -12 en de achterpoten op -10 (ongewijzigd) . Moet zeggen dat het echt uber staat de nieuwe wielen , alleen spoorvorming in de weg is een ramp :eek: :D . Met de Mid winter meeting nog wat leuke spullen gekocht * smoke knippers in de voorbumper . * sanspeed stikker . * sanspeed naamplaat . * eight ball deurpennen . Goed genoeg gelul , tijd voor een fotoshoot . en nog 2 rolling shoots tot zover weer de update , volgende stap wordt wielkasten uitrollen en achter ook naar -12 :D :thumbup: black devil nog bedankt voor de goede service . :thumbup: |
Me like it :D ;)
|
Heel gaaf zo....alleen dat dakrekje snap ik niet helemaal...zonder zou hij in mijn ogen dikker en strakker zijn...
|
vette jetta hoor, ik zou m zeker niet lager hangen achter
hij hangt nu perfect recht vind ik .. ik zou wel de staaltjes matzwart coaten, staal in het zwart is altijd goed :D |
dikke sjit ouwe ;) !!
wieltjes staan zeker netjes alleen jammer dat je de schuur niet meer in kan :rock: !? vanavond de drempel maar is verlagen :D ! gr. Martijn |
Low=Nice :thumbup:
Goed bezig :cool: |
bedankt voor de leuke reactie's .
tja het dakrekje ..... weer eens wat anders zegmaar . |
weer eens wat anders? neuh...uniek ben je echt niet meer hoor ;)
en heb je de wielen op de laatste foto`s nou zwart? |
wielen staan er mooi op, gewoon in het zilver laten.
denk dat op de laatste foto nog de oude wielen zijn. dakrekje zou ik eraf laten maar ieder zijn keuze ;) |
idd de wielen in het zilver staat een stuk beter bij je jetta vind ik.
lekker laag zo trouwens ;) |
de zwarte wielen op de laatste foto zijn van mij die had johs ff in bruikleen !
ik zei ook van maak ze zwart maar vind ze in het zilver ook heel netjes staan ! en wat betreft de imperial tja het gaat niet om uniek maar wat je zelf mooi vind !! gr. Martijn |
tijd voor een update voor de buurman !
eerst de achterlichtjes : ![]() en er is ook een enkele wisser gemonteerd : ![]() tot dusver de updates uit jetta land !! gr. Martijn |
Netjes hoor :thumbup:
|
ziet er goed uit maar maak je bumpers weer eens mooi zwart...
|
dank u dank u . de bumpers moeten idd weer eens goed aangepakt worden . net als de rest van de wagen trouwens , paar dagen onder een boom gestaan . alles plakt
|
Gave wagen hoor :thumbup:
|
dikke bak hoor, jij had toch ook verbreed staal voor de corrado gekocht???
|
klopt , maar die gaan weer de verkoop in . keuze is gevallen op keskin kt1
|
All times are GMT +1. The time now is 10:25. |