![]() |
Quote:
Ik volg deze topic allang niet meer... maar gaat dit over mij :) ;) ? of is er nog een Niels?!? :D |
Goed fout KAN leuk zijn ja, niet als je in herhaling valt (voor de duizenste keer)...... :rolleyes:
@gert; sorry voor de spelfout hoor, niet iedereen is zo hoog begaaft als jou.... (tenminste, jij DENKT dat je hoog begaaft bent, jij hebt tenminste tijd om rustig te typen en alles op te zoeken in je woordenboekje, ik heb zoiets wat een baan heet weet je nog) |
Niels = MaceNL
|
Geloof dat de topic nu echt nergens meer over gaat ?!
Wat begon over een lolletje dat Krakje zou lijken op bakellende eindigd echt nergens...... Is dit nou echt nodig ?? Dacht dat dit een "volwassen" forum was ! Kan ik sommige niet meer toe rekenen heb ik het idee :( |
Amen!!
|
Quote:
Tis toch geen serieus topic toch, maare, ik reken me niet tot de volwassenen hoor :) |
common..
![]() |
Nou hij was best grappig toch, deze topic? Heb aardig krom gelegen over Nijntje z'n stripverhaaltje :D Onvolwassen lolletje trappen is best geinig :D
|
Quote:
Aha okay, duidelijk! Vondt het al erg vreemd... ;) |
Heet niet voor nix off topic
@ Leon : vind je het geen verhelderende topic dan ? Jij die ooit achter Dieuwke en Caro aanzat LOL |
Quote:
ja, die mis ik hier eigenlijk wel ! hehehe Errug jammer dat jij er verkering mee moest krijgen op een gegeven moment, ik was op de goede weg ! |
Ik wil het best uitmaken met ze hoor ..
Ze zijn al bijna 16 .. dus de lol is er voor mij af . Ruilen tegen een set banden ? LOL |
Is goed !
Op die leeftijd begint bij mij de lol pas hahaha |
Just like Whisky - aged 16 years - perfection
|
Waar zijn die 2 eigenlijk? Achtergebleven op neonforum.nl?
|
Nee op mijn MSN ..
Maar ze vinden er hier geen ruk aan : layout en fotoboek LOL |
Quote:
Voorlopig nog niks... De lol is er een beetje afgegaan nadat andere zich ermee zijn gaan bemoeien. en je wil toch niks van mij want ik heb niks voor een kever.of misschien kan ik wat gaatje bij je vullen. nou misschien wel iets ik heb nog 2 grille liggen enkele koplamp van een golf 2 misschien is dat wat om aan jou te doneren. |
Quote:
Ja lekker handig geformuleerd, zo krijgen we kamer vragen of boze sabine's Ik bedoel natuurlijk bij je Kevert |
Wat me opvalt is dat degene waar het UITEINDELIJK om gaat, nog niet veel gezegd heeft..............
|
KroelKlep?? Waar ben je?
Zeker bij de kapper.. (moehahahahahha (with a evel twist)) |
All times are GMT +1. The time now is 04:15. |