![]() |
Quote:
Ja, ja... daar geloof ik helemaal nix van :rolleyes: Door die extra druk die er nu op je schouders rust... ben je volgens mij wel ff zoet :p |
:rolleyes: :rolleyes:
Can you read my mind???? :confused: |
Quote:
Yep... scary he :cool: :p |
Nou best wel!!! :p
|
Quote:
Dacht de kleur al te herkennen.. (anders had ik ook gewoon polo 1 gezegt) |
ziet R scherp uit !!!
Mooi n issie nu klaar ????
|
KEVER IS ECHT MOOI...kevers zijn stoerder dan porsches!;)
|
@Brazen; neeeeee nog lang niet!! Hij is klaar voor een half jaartje rijden, dan ruk ik hem uitelkaar en wordt hij qua carroserie omgebouwd naar een 67'er model en wordt alle roest weg gewerkt en wordt hij gespoten.
@Gtipowerrr; kever zijn idd errug stoer!! Ook om in te rijden!! |
Quote:
idd... das dus duidelijk! :D Lekker puh :p |
T'ia maar ff dat je het weet..... ;)
|
Hey Bien, Leon en de rest, waar was dat feestje eigenlijk? Mooie ruimte om te sleutelen namelijk! Ik wou dat ik dat ook had :( ...komt ooit wel een X (hoop ik), moest vorig jaar alles nog op straat doen en da's niet echt handig... Ik ben op het moment erg leuk aan het sleutelen (leren te sleutelen) bij de VW Bus Brothers ook een erg mooie ruimte en daar vermaak ik me prima!
|
Niels, dat is een vrij hoekje bij Krukab op zijn werk.............
Mooi plekje om een paar Vw's neer te zetten inderdaad. Iedereen heeft problemen met plek om te sleutelen, je bent niet de enige ! |
Sabine, ik ben echt jaloers!!! Ziet er superstrak uit!
|
Bedankt heleen!! Heeft me onderhand ook wel veel geld gekost al maar het bezorgd me ook een hoop plezier dus ik vind alles de moeite waard, als het aan mij ligt gaat elke maand mijn hele salaris in de kever, kan mij niet gek genoeg!! :D
|
FF wat mooie pics gemaakt, mijn favoriet;
|
@Leon: Nee dat geloof ik graag dat ik niet de enige ben zonder sleutel plekkie... :(, maar ja...
@Bien: Nice picture, ff snel gemaakt vandaag? Ziet er echt strak uit zo he die kevert van je! |
@niels; gisteren avond ff naar een plek gegaan langs de snelweg,
het hoge gras ingereden (waar ik allemaal pollen de grond uit trok met mijn stabilisator stang) en wat foto's gemaakt, errug leuk om te doen!!!! |
Quote:
hahaha, nou de pic ziet er strak uit! en ja dat krijg je met zo'n verlaagde ride ;) , maar ik blijf erbij, de jongens hebben hem knap verlaagd! |
thnx niels :p
|
Heb je goed niels, thnx leon en clemens!!!!! :D
(volgende keer weer taart?? hehehe) Oh nee, las cursusje was het!! |
All times are GMT +1. The time now is 17:19. |