![]() |
|
Hier begint het nu.
|
Valt hier ook eindelijk naar beneden idd, alleen blijft er weinig van liggen.
|
Leusden rond de klok van 12:00 uur
Quote:
Ooit wel eens iets omhoog zien vallen ? :D |
Ja man,
Het sneeuwt hier ook sinds een kwartiertje. @Sander: Nice rims onder de Corr !!! Groeten, LRR |
Quote:
dank je :thumbup: |
Vinden jullie nu niet dat Nederland zielig bezig is....
Een "weeralarm" zegt toch extreem weer, zoals laatst met die storm begrijpelijk, kon je beter niet rijden... Maar dit was toch gewoon een prachtig sneeuwbuitje :confused: , niks extreems aan, ok je moet een beetje opletten vanwege de gladheid en de overdreven remmende SUV rijders, die menen dat ze met hun volvo XC90 met 4 wielaandrijving en dikke banden met 15km/h op een gestrooide 50 km weg moeten rijden... Zie je maar weer welke mensen SUV's rijden... :( |
Ik heb het zelfs op m'n motor prima overleefd hoor, zag er beetje uit als een sneeuwpop maar verder best lachen :thumbup:
|
[QUOTE=Berserker]Vinden jullie nu niet dat Nederland zielig bezig is....[QUOTE]
het is ook nooit goed he;) voorzorgsmaatregelen noemen ze dit...... |
Quote:
Hmm doe ik ook even mee, ik heb nog een setje nieuwe wintertbandjes :D |
[QUOTE=bobby-digital][QUOTE=Berserker]Vinden jullie nu niet dat Nederland zielig bezig is....
Quote:
In het haags noemen we dat onnodig gezeik en bangmakerij :D Straks zeggen ze nog dat de sneeuw door terrorrisstten gemaakt is ;) |
een voordeel was dat ze nu nergens stonden te flitsen!
|
Quote:
Scherp dude :tongue: :tongue: :D |
Quote:
En een nadeel was dat je niet te hard kon rijden.. :tongue: Vond het wel grappig dat de avond spits een vroeg-in-de-middag spits was geworden. Iedereen die tot half 6 moest werken kon gewoon naar huis rijden :redface: |
Quote:
niet? ;) |
Quote:
Ik zeg niks... :D |
hier nog ff wat sfeer foto's uit delft...
ronde de klok van 14:00 |
Berserker heeft wel gelijk...een paar jaar terug noemde men dit "winter", nu wordt er een weeralarm voor afgegeven...
|
Quote:
Ik kreeg vandaag een dejavu. Rond de klok van 11.30 viel de stroom wéér uit in Haaksbergen. Deze keer niet zo lang als vorig jaar in november. Maar wel ongeveer 20min. Was wel weer ff lachen. Dacht dat ik al weer weekend had. :D |
Het was wel een vruchtbare maand vorig jaar in haaksbergen...ja een weekend zonder stroom. :tongue:
|
All times are GMT +1. The time now is 21:45. |