![]() |
@ Erwin:
ehhhh, die zijn verkocht !? Moest ik ze bewaren voor je dan ? Heb ik ergens wat gemist :confused: |
eerstvolgende editie van boxertje net voor budel enne wouter mischien staan we met zijn allen wel in de zelfde editie! ik met de reportage en jij met je ratlooker kicke man!
trouwens heb mijn ,,hok" verkocht vandaag heb nu in bemiddeling een onwijs gave 82-er ,,silverbug" als nieuw voor weinig!! info via keverbemiddeling@keverfreak.demon.nl |
Wat is weinig ??
|
Veel voor anderen....... :p :p
|
:cool: valt wel mee sabine dit is een hele mooi mexicaan die als nieuw is
mischien bij me op 1 juni!!! |
...
Quote:
Quote:
Dit stond in de pheateaux-galerij!!! hmmm... |
OOPS VA...........foutje!!
|
Ach ik had het ook wel te doen met die al die mensen die de god ganze dag aan het poetsen waren,ik heb de mijne al zeker twee maanden niet meer gewassen,alleen de velgen maak ik wekelijks schoon.
Vind het ook wel cool om een prijs te krijgen,alleen is de kever niet zo slecht,hij rijd perfect heeft alleen een hoop optische mankementen,daardoor durf ik hem ook overal met een gerust hart neer ter zetten. FF een dikke pluim voor de keverclub,ik vond het echt een topdag!!!! En heb op de onderdelen markt nog mooie NOS onderdelen gescoord! |
Heb t ff terug zitten lezen en inderdaad..............
Mijn excuses aan erwin bij deze ! Het is na vrijdagavond een compleet gekkenhuis geweest hier en zoals ik bij de andere foto al zei heeft de telefoon roodgloeiend gestaan. (Gert kan het weten, die was ook al in "paniek" omdat ik zijn ovaalonderdelen-lijst niet doormailde) Heb niet meer achter de pc gezeten na vrijdag en in de drukte van zondag zijn ze per ongeluk verkocht......... Sorry Ik zal kijken of ik nog een set tegenkom voor je, volgende week gaan we weer een partij ophalen, misschien zit er wat bij. |
Quote:
BOOEEEHHOOOEEEE!!!! huil snik jank :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( ik ben heel erg teleurgestelt in je ;) Ik het wel als je weer eens wat tegenkomt. |
@ Bussie;heeft "nonkel" Bob niks liggen dan ??
|
Quote:
@ kruk@b wie is "nokel" Bob. :confused: het maakt ook verder niet uit ik kom ze nog wel een keer tegen. of anders meet ik ze een keer op en maak ik ze na in RVS als ik ze niet meer tegen kom ergens |
noNkel issut .... Belgisch voor oom .... dus ome Bob,baas van BBT ...
Als je het ergens anders niet kunt vinden,heeft hij het wel !! :D |
Daar wil ik nu al maanden eens langs gaan op zaterdag maar iedere keer als het slecht weer is heb ik een afspraak en als het mooi weer is ga ik mijn werf verbouwen. met verven ,straten en al dat soort dingen.moet ook nog een schuur bouwen dus van mijn bus komt ook niet veel meer van zo.
|
Het valt me trouwens wel op dat VA niet meer reageert of durft te reageren.
volgens mij weet hij dat ie fout zit :D |
Ooh, ik durf best wel te reageren hoor !
en ik heb toch al mijn excuses aan geboden :confused: ;) Heb alleen niet zoveel met "nonkel bob"....... Zou eigenlijk een keer met krulklep mee moeten gaan, ben wel benieuwd eigenlijk ! |
Quote:
Ach,je had hem zaterdagavond moeten zien ... helemaal uitgeteld op de bank,z'n "harde schijf" he-le-maal leeg !!! :D |
Quote:
Ja,inderdaad ... alleen als ik tijd heb,heb jij het niet,en als jij zegt "we gaan!!" ,heb ik weer wat .... :rolleyes: |
psies, en zondagavond zat ik er niet veel beter bij
hahaha Trouwens wel het brilblok verkocht vandaag !! |
kijk,dat ruimt op !!
Dat komt dan ook mooi uit,want ik kom woensdagavond "ff" die andere motor afgooien, en ik neem gelijk wat type3 zooi voor je mee !! |
All times are GMT +1. The time now is 06:31. |