![]() |
Mooi, maarm, heb je de dagteller al een plekje gegeven? Zoja, waar? Pic :D?
|
nog maar een keertje afgestoft en een rondje gereden:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
mooie wagen :thumbup:
maar mis je nou iets aan de linkerkant bij je uitlaat, ziet er raar uit (kan ook aan foto liggen) :tongue: |
ja, is een stukje weggerot :tongue:
|
afgelopen weekend moest ik werken op een conferentie bij het walibi-world evenementen terrein.
Uiteraard achterin een mooi plekje bij het water uitgezocht, met uitzicht op het park :) ![]() ![]() ![]() |
Cool! Kamperen met je VW is het mooiste wat er is!
Btw, toch maar weer de originele lampen erin? Goed plan! |
Mooie foto's hoor! echt een toplocatie :)
|
Mooie foto's weer zeg !
En toen je s'morgens je tentje uitkwam direct een heerlijk uitzicht dacht ik zo :cool: :thumbup: |
Altijd leuk zo'n pics, bijna exact jaar geleden deze foto
![]() mss binnen maand terug foto's, met een andere golf! |
jaja, en dan staat je teller opeens op 666 666 :rolleyes:
![]() |
Ben nu een weekje vrij en het is alweer bijna een jaar geleden dat ik de golf grondig heb aangepakt.
Dus ben de afgelopen dagen druk bezig geweest met de golf. Zo heb ik andere wielkuip-lijsten geregeld, en die in de kleur van de auto gespoten, de oude lijsten eraf gehaald, de bumpers eraf, alles afgeplakt, en de dorpels en wat andere plekjes op de auto bijgespoten. Zie ook de foto's: De nieuwe en de oude lijsten: ![]() Alles eraf: ![]() Beetje rot eronder... ![]() [inpakken voor het spuiten: ![]() Bezig met bijspuiten ![]() En zo staat hij er nu weer bij: ![]() ![]() Morgen weer de bumpers er terug op, en de lijsten erop zetten. |
Dat ziet er vanaf hier niet heel verkeerd uit, eigenlijk zelfs wel heeeel erg netjes!!
Ik ben benieuwd hoe het eruit gaat zien met je nieuwe lijsten, leuk idee iig! |
zondag live te zien op mivw ;)
|
Quote:
Pff, moet ik daarvoor helemaal naar Leiden komen :tongue: Maarem, zijn je wielkasten nog niet door-en-door rot? Binnen nu en een paar jaar is ie wel aan de beurt voor een paar nieuwe wielkuip randen ben ik bang. :) |
beter nu dan over een paar jaar nu is het nog aardig op te knappen straks hele restauratie nodig
|
en het eindresultaat:
- bumpers er weer terug op - gti-lip eronder - wielkastranden in kleur erop - chromen strip op de dorpel geplaatst ![]() ![]() ![]() |
Mooi mooi. Moet zeggen dat ik het niks vond toen ik je idee las, maar het resultaat is heel goed.
|
Netjes....staat lekker breed zo!
maar die bumpers....knal er voor de gein nou eens kunststoffen op... |
ik vind 'm wel goed zo met die gespoten kunstofrandjes
|
zo, ff wezen wassen, poetsen, stofzuigen en raampjes lappen en hij is weer klaar voor mivw :)
![]() |
All times are GMT +1. The time now is 23:49. |