![]() |
Heb ze al op Ebay al gevonden met behulp van Bert :) 19 euri + verzendkosten voor een setje toplagers.
Waterpomp ben ik ook al tegen gekomen voor 29 euri. Zit alleen ff te twijfelen; zijn alle waterpompen hetzelfde bij 1600D en TD? |
yep.
|
Ohw, das mooi. Dan heb ik er nog eentje liggen van m'n CR :tongue:
|
Heb je nou 'versterkte' gevonden Gijs? Kan je me eens laten zien, ben wel benieuwd waarin die anders zijn!
|
Hier op Ebay. Heb de link van Bert. Moet 2 setjes bestellen ;)
Btw, probleem met de waterpomp is opgelost. Paar weken geleden was er een joekel van een bout onder m'n auto uitgevallen. Geen idee waar die van was, maar daar ben ik vanmiddag achter gekomen omdat m'n v-snaar slipte. Deze bout was dus van het bovenste ophangpunt van m'n dynamo. Terug gedraait en klaar. Toen zag ik dat er een andere bout zo'n 15mm uitgedraait was. Deze was dus van de waterpomp. Alles weer vast gezet en weer gaan :tongue: Morgen weer verder frotten en hopen dat ik geen onderdelen verlies. :tongue: |
Intercooler van een MB Sprinter/ VW LT komt komende week aan en toplagers zijn ook onderweg :)
De gloeibougies heb ik nu alle 4 vervangen. Starten gaat nog steeds slecht. Volgens mij moet de motor gewoon goed afgesteld worden. Olie verbruik is sinds deze week ook aan de hoge kant.. :redface: Tijdens optrekken hangt er ook een flinke walm achter, meer dan eerst. Weet iemand, of beter gezegd, kan iemand mij vertellen waar ik kan vinden hoe ik een TD (SB) af moet stellen (standaard afstelling)? Is nog een beetje hokes-pokes voor mij ;) |
Voor het afstellen heb je afstel gereedschap nodig. Vught - Beuningen is niet zo verschrikkelijk ver, kom anders eens aanwaaien, dan stel ik hem af voor je.
|
Van dat aanbod wil ik graag gebruik maken :). Zal dan eerst de IC monteren en de koppeling moet ook nog steeds vervangen worden :redface:
Laat het wel weten wanneer ik zover ben ;) |
Laat het maar horen.
|
Woohoo, het startprobleem is 99% zeker opgelost :D
Op de slangen die achter bij de vulhals zitten, zit een vlotter. Deze zat op z'n kop en had dus totaal geen functie. Afgelopen zaterdag goed gehangen, en nu al 3x zonder problemen kunnen starten (van de 3x ;)). Voorgloeien.... en gaan! |
Gisteren even goed warm gereden en toen flink op z'n ballen gegeven :tongue: 150km/h was niet echt comfortabel met slippende koppeling en niet uitgelijnde wielen :redface:
Motor daarentegen doet het prima :) Tijdens mijn creatieve schilderkunsten heeft de auto 3 weken stil gestaan. Toen m'n creatie klaar was starte die meteen :rock: Zal vanavond foto's plaatsen, want er is weer een hoop veranderd ;) |
Bij deze de update. :rock:
Kleur: Wyzonol Koningsblauw Zijdeglans industrielak Chrome sierlijsten. Ruitenwissers en spijltjes zwart gespoten. Resultaat; ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() To do's; Deurpanelen terug monteren. Zwarte lijsten en bumpers poetsen Mistlampen aansluiten Antenne fatsoeneren Wiellijsten monteren Ben er nog niet uit of ik het dak en motorkap in de zijdeglans lak zet of als schoolbord verf laat. De schoolbord verf is niet strak, was te warm tijdens het schilderen.. :( |
holy shit gave kleur
|
Mooi, ziet er chique uit!
|
Wow, dat ziet er goed uit!!
|
Quote:
lijstje aangepast :) |
WTF! Dat komt goed uit met dat chroomwerk,wat een transformatie!!
|
Leuk kleurtje...de moterkap ziet er wel dof uit
|
Ziet er een STUK beter uit dan eerst!
Zou je motorkap/dak ook in dezelfde kleur zetten, dat ziet er denk nog een tik netter uit! |
wat kan het opknappen met een beetje verf! ziet er gaaf uit!
|
All times are GMT +1. The time now is 16:10. |