![]() |
Quote:
Nee, Berendd heeft zijn Santana van Gert en Hermien bij mij in de straat gekocht bleek achteraf toen hij bij mij een set leer van een golf 2 kwam halen. Die man probeerde hem aan mij aan te smeren toen we er net woonde en aan hetverbouwen waren omdat ik toen de andere 80'er Passat nog had. |
Netjes! :cool: heel veel meer heeft een oldy vw niet nodig ;)
|
Quote:
Nope, ze zijn al zeldzaam genoeg lijkt het wel, alles is of afgebeuld al verhuiswagen of gaat naar de export. Zakken en wheels en cruisen. |
Klopt ja.. Wil de mijne misschien een keer opnieuw laten spuiten. Meeste verklaren me voor gek met zo'n oude bak, maar hij rijd zo fijn :hug:
Zo te zien is de jouwe absoluut geen verhuiswagen geweest :) (mijne ook niet, maar heeft aan de buitenkant wel wat mindere plekjes..) |
Quote:
Toevallig zat ik vandaag ook te denken aan een paintjob tzt, maar goed, geen geld en ze heel erg drama is het niet voor een wagen van 20 jaar oud. Keer goed poetsen en bijtippen zal al veel schelen. |
Naja, geld is niet direct het probleem maar ik wil eerste de Kever gespoten hebben ;) Moet de mijne ook op wat plekjes bijwerken en dan kan ie er weer een jaar tegenaan ofzo :)
Zit er trouwens bij jou achterdeuren in het verlengde van het spijltje ook roest? |
Verlengde van het spijltje?
|
Ja, van de ruit in de achterdeuren :) Ruimte tussen de ruit en het handvat.
|
Quote:
Nee niet zo te zien. |
Okay, de mijne had dat wel. :)
Nog ff en we hebben met z'n 2en heel pagina 3 vol gezet :D |
Op deze Passat doelde ik. |
Zo laag mogen die van jullie ook wel! :D
|
Quote:
Zoals die blauwe Passat op de foto? Die is zo laag omdat ik en Koenissleeping erin zitten en ik ben 100 en Koen sja, iig genoeg om samen de auto te verlagen. Dat ding was nl niet verlaagd :D |
Nee, doorgezakt van elende heet dat :)
|
Haha el-cheapo verlaging en nog gezellig ook! :thumbup::D
wel effe langs de Mc Donald's daarna ;) |
Quote:
Veel BBQ op Mania, helpt ook, en veel HC cola :) |
Quote:
no shit... bodyroll 2CV was er niks bij |
Ding is op Mania zelf ook best laag komen te liggen, voorkant plat op het gras dacht ik zelf.... :D
Nice new ride trouwens dude! |
Dank u Koen, moet hem alleen nog steeds wassen. Ik zal eens gaan "graven" naar de dig foto :).
|
Gevonden!
![]() |
All times are GMT +1. The time now is 16:24. |