Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Algemeen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Project K70 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=31264)

VW_Mannetje 17-05-2007 22:34

@ crazy_richard: Thnx kerel!!!

Ik heb gelukkig nu wel een plekje!!!!

Maar ben wel enorm boos!!!!!
Ik had dus een plek toegewezen in die club waar ik lid ben en beheerder ben, maar nu opeens weer niet......
Morgen moet ik de aanhanger weer terug brengen, dus dan staat de auto in een hoekje onder de bomen op prive terrein.....................

Dus zondag NIET op de meeting, gvd!!!!

Stijn 17-05-2007 22:48

Wat een supergaaf ding. Is echt eens wat anders, ook de techniek is totaal anders dan het gebruikelijke VW spul. Heel apart, echt interessant.

VW_Mannetje 17-05-2007 22:48

Thnx, hij zit ook super relaxed!!!!

En echt alles doet het nog!

Gijs 18-05-2007 00:18

Had je met die auto nu al naar een meeting willen gaan dan? Heeft ie APK dan? :)

VW_Mannetje 18-05-2007 18:24

Kom op! Het is de meeting die ik georganiseerd heb en die is voor die autohobbyclub.
Helaas heb ik een laaiende ruzie nu met die man, zal verder niet vertellen waar het over gaat, maar hij wilt me geen plekkie daar geven, dus de auto staat nu ...buiten... bij m´n maat op het terrein, kutzooi. Daar rot ie wel weg met die regen enz binnenkort....

maniacmark 19-05-2007 16:22

dus ff vw-mannetje helpen
WIE O WIE HEEFT ER STALLINGSRUIMTE VOOR HEM
ik weet niet precies waar vw-mannetje woont dus dat zou wel ff handig zijn

Stijn 19-05-2007 16:29

Ik heb stallingsruimte voor 15 euro per maand, is alleen wel in Brabant. Heb je niets aan vrees ik?

Edrik 19-05-2007 16:33

In brabant moet idd wel genoeg te vinden zijn.
Randstad word moeilijker, en gaat automotisch de prijs omhoog.

btw, @ Stijn, nog iets ontvangen?

VW_Mannetje 19-05-2007 18:09

Nou...ik woon zelf in Den Helder.
Ik zit via m´n werk bij een autohobbyclub, daar betaal ik 12,5 euro per jaar en kan ik het hele jaar door kneuen.
Nu kan ik daar ook een projectje neerzetten, maar op de een of andere manier houdt 1 persoon dat tegen, dat is diegene die ook morgen op mijn meeting staat.

Ik snap er geen reet van, ik ben zelfs gereedschapsbeheerder geworden op dinsdagavond, en mensen die viavia op die club zitten mogen daar wel aan hun project werken....

Ik heb trouwens een eindeloze discussie vandaag gehad, de man heeft mij bedreigd, en wilde de Marechaussee bellen om mij te laten verwijderen (om dus zo van de discussie af te zijn).

Damn, wat een zieke lui op deze aardkloot!!!!!

En zelf is ie 62 en geeft geen antwoord op mijn vragen en loopt gewoon weg...
Maar gelukkig heb ik een hoop gefilmd!!!

maartenunplukt 19-05-2007 18:12

62... niet een beetje oud voor de marine? :D

VW_Mannetje 19-05-2007 18:14

Het is een hobbyclub he, en hij is ´alleen maar´ een contactpersoon.
Maarja door die lul staat de auto er niet bij morgen, want slepen mag niet (vanwege schorsing) en de remmen doen het niet, en een autoambulance of oprijwagen heb ik niet meer kunnen regelen...

maartenunplukt 19-05-2007 18:36

Jah k snap het. Naja gewoon sleutelen aan je auto daar en lekker laten staan.

VW_Mannetje 19-05-2007 22:45

Fok, ik baal er nog steeds enorm van dat de K70 er niet kan staan, ik ga nog een poging doen morgenochtend, maar anders weet ik het ook niet...

crazy richard 20-05-2007 07:40

klinkt raar allemaal zeker zo'n knorroge vent ?:(

Gijs 20-05-2007 10:51

Wat is dat voor een arrogante zak hooi...? Ik zou gewoon m'n auto daar plaatsen, je hebt tenslotte net zoveel rechten als hij. Dus lekker dikke peop aan hebben.
Ik ken de situatie natuurlijk niet, dus is makkelijk praten, maar als hij niet naar jou luistert, waarom moet jij dat dan wel bij hem? :)

En wat betreft de marechaussee, die komen echt niet voor zo'n situatie dus laat maar lekker dreigen :tongue:

VW_Mannetje 20-05-2007 17:57

Gelukkig is alles goed gegaan!

Maar helaas kon de K70 er niet bij staan, een vriend van mij wilde mij nog helpen met slepen maar ik had het te druk....

VW_Mannetje 23-05-2007 22:45

Heb een aantal dagen geleden een spontane photoshop van iemand gekregen, die op dat moment weinig te doen had.

Oude situatie:

Toekomstige situatie (verlaagd & dakrek):

crazy richard 24-05-2007 07:44

had gelijk die aanhanger aan de lupo moeten koppelen is wel een leuk gezicht lol :)
maar zo laag word airride denk ik :tongue:
ziet er wel tof uit :thumbup:

VW_Mannetje 24-05-2007 12:26

Fuck airride!

J-9A-N 24-05-2007 13:25

Kom je je huis nog wel in met die lage voordeur :D
Ziet er wel supergaaf uit zo.
Veel succes met dit project,en stoor je niet teveel aan die oude gast.
Gr Jan.

All times are GMT +1. The time now is 05:49.