![]() |
Quote:
hee ik ga ook niet hoor arjan... :( Volgend jaar bin ich wieder dabei!!!!! ga je ook mee??? :chair: :hug: |
wow!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ligt het aan mij .........ik zie geen foto's.......zo beter hajee :D
|
![]() |
fixed
|
Ook op deze site staan weer mooie foto's
VW-Page |
|
Is daar ook nog een live webcam?
|
Quote:
nog niet :confused: dan maar zo: http://www.cleaned.be/forum/index.php?showtopic=60005 |
ja die audi is super
|
Quote:
1 of 2 jaar terug liepen er 's ochtends om half 10 al (of nog steeds!?!) 2 lamme duitsers heen en weer te wankelen, zo zat van die Jagermeister. De pimp pakte toen zijn maglite uit de auto geloof ik, ze kwam te dicht in de buurt van zijn Bora.. :D |
![]() ![]() ![]() oooooooffff |
klopt ..........wow alleen air ride ......?
|
Zow zo'n audi heb ik nog niet vaker gezien:D
Vet hoor ;) __________________ Golf 1 '83 VW Haaksbergen |
|
mooi spul weer..
miamiblauwe golf 1 met delta integrale velgen!top! ![]() en serieuze t1: ![]() ![]() |
mijn besluit staat vast!
Maandag nacht stap ik in de diesel en rij die kant op! loop er een dagje of twee rond en rij woensdagnacht weer terug!! Meer in de auto dan wat anders maar ja moet er wat voor over hebben om het niet te missen;) |
Quote:
lol, en je hebt niet geboekt ?? denk dat je dan toch veel mist ivm dat je geen kaartjes meer kan krijgen op woensdag.... |
Quote:
In Reifnitz kun je je kaartjes gewoon kopen bij het gemeentehuis, ik heb nog nooit van te voren geboekt ;), En donderdag bij het begin ven het treffen is het toch veel te druk met bezopen duitsers dus dan ben ik er weer vandoor. Komt helemaal goed dus zal er weinig van missen;) |
@Classicline: en heb je nog plek in de auto :P?
|
All times are GMT +1. The time now is 20:02. |